Menu

diumenge, 28 de setembre del 2008

Per copdecolzes

Espero que no insiti massa la violència

10 comentaris:

  1. Sort que no insta a la violència... si volesssis instar que posaries??

    Cada cop dissenyes més bé nanu!!! XD

    ResponElimina
  2. la proxima entrada que faci us deixare bocavedats amb un espetarrant disseny!!!!!!!!!! esamos trabajando en ello

    ResponElimina
  3. M'agrada, la veritat és que a la violència no m'insita, és una mort molt plàcida i neta... Encara ploraran perquè tenen un botxí massa romàntic i poc contundent...

    ResponElimina
  4. que complicat es el fotoxop!!!!!!!!!!!!!!!!!!! m'estic posant nervios

    ResponElimina
  5. Es poden votar diverses opcions.

    Ernest que m'estan sortint teleranyes nanu!

    Fes un dels cursos del Conserves.

    ResponElimina
  6. Penya us prometia un gran disseny pero me atabalat i us el fare dema!!

    ResponElimina
  7. Penya us prometia un gran disseny pero me atabalat i us el fare dema!!

    ResponElimina
  8. ernestíssim com t'ho curres nen. Al igual ens tanquen el blog per aglomeració de merda i retocs fotogràfics que insten a la violència pro som un espectacle.

    Per acabar amb el tema de les bengales, m'agradaria dir que ahir als voltants del lluís companys hi havia el nostre amic el venedor ambulant:

    -nandrolonaaaaaa, venc nandrolona frescaaaaaaaaa...

    i al costat vaig veure'n un que deia:

    -bengales per la penyaaaaaaaa, bengales per tirar als pericoooooooos, venc bengaaaaleeees

    (ara s'entén tot)

    ResponElimina
  9. Boníssim!! jajajja!

    Maleït perico... ja els està bé que els passi això, són tots uns rabiosos!

    Enveja que tenen...

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM