Menu

dilluns, 25 de gener del 2010

Porríssima - Classificació J19 + Bonus

Penya, aquí va la classificació amb els bonus (punts J19 + bonus classificació + bonus capions d'hivern).

Al Roger no l'hi he trobat cap excel amb els bonus, entenc que és perquè va començar més tard i no se li va dir. Com que tampoc és culpa seva, li sumo la pitjor puntuació que hi ha hagut. Si algú no hi està d'acord ho discutim, no problem. Roger, si em vas enviar l'email me'l reenvies i et modifico la puntuació.

1.- Ernestíssim (7p + 12p + 5p) – 122p
2.- Al Fatah (6p + 13p + 3p) – 120p
3.- Félix (6p + 14p + 2p) – 119p
4.- Budell (6p + 11p) – 113p
5.- Roger (8p + 13p) - 111p
6.- Juanitu (5p + 13p) – 106p
7.- Saülíssim (NP + 15p)- 105p
8.- Banach (7p + 9p) i Pericu (5p + 10p) – 104p
10.- Pericu Porreta (5p + 14p) – 101p
11.- Sadur (5p + 7p) – 97p
12.- Pipen (5p + 10p) – 94p
13.- Ivan (NP + 11p) – 69p
14.- Tala (NP + 12p) – 58p
15.- Jordi G (NP + 10p) – 57p

20 comentaris:

  1. ok penya!!! m'he deixat d'enviar la porra!!! molt bé!!! però tinc la millor puntuació de bonus de tots!!! au!!! aqui stic!!!!


    merda!

    ResponElimina
  2. Jo no estic d'acord! Un dia que foto un 7 com un campanar resulta que sumes els bonus i no avanço ni res! QUIN ABURRIMENT!!!!!!! Us fundiré a tots a la segona volta!

    Pel que fa al Roger, diga'm aprofitat, jo li sumaria 0! jajajajajja

    ResponElimina
  3. Tens por Banach? No ets prou bo?

    ResponElimina
  4. Que dius Banach, que no ets prou bo?

    ResponElimina
  5. banach? que no ets prou bo?

    ResponElimina
  6. Ei, no, no sóc prou bo. Estic cagat de por. Des de la jornada 4 que no surto de casa. Tinc sudoracions fredes.

    ResponElimina
  7. Oye, el bonus de clasificacion los cuentas antes o despues de los bonus por acertar posiciones? humildemente, creo q tendria q ser despues, asi hay triple empate y sumo mas puntos ;)jaja

    EXIJO RECUENTO!!!

    ResponElimina
  8. a mi m sembla una merda això d donar bonus als 3 primers pq:
    1- soc al 4t
    2- no beneficia la competició, el grans son encara + grans i els petits son mes petits

    merda per al comitè organitzador, això sembla la LFP, UEFA, FIFA...

    som la única lliga de futbol amb partits d'anada i tornada on es premia el campió d'hivern, això es una tonteria, i si no esteu d'acord amb mi, potser estareu d'acord amb Pepissim: "Ser campeón de invierno no te da ningún título"

    ResponElimina
  9. Jo el que faria és restar 10 punts als 4 primers per sobrats. Així aniriem tots més igualats. Què us sembla? Fem complot contra els de la zona europea o què? ajajajja

    ResponElimina
  10. ESTIC DACORD BUDELLÍSSSIM!!!!! Pq em de premiar els primers en una lliga que s'acaba al final?!?!!?? VILLARATO VILLARATO FERRANATO FERRANATO

    ResponElimina
  11. Jo el que no entenc és com encara no vaig primer... Ferranot, és que no te'n recordes del pernil i el xalet a primera línia de mar?

    ResponElimina
  12. La idea dels bonus als campions d'hivern i de final de temporada és la de donar més valor als punts del dia a dia, perquè el que no és just és fer bones puntuacions durant tota la temporada i que algú que acabi a 20 punts teus et superi pels bonus del pichichi i classificació. D'això en vam parlar i tots hi vam estar d'acord.

    Sobre el que diu el Félix, jo també ho havia pensat, però fem servir el mateix raonament: busquem afavorir el que s'ho curra setmana a setmana, no el que té sort amb els bonus. Per tant (i no perquè sigui jo, crec que no hi pot haver cap queixa sobre la transparència que hi ha hagut sempre) penso que el bonus pel campió d'hivern és el que hagi fet més punts sense els bonus.

    A més, crec recordar que els bonus per campió de la 2a volta, són per qui hagi sumat més punts NOMÉS a la 2a volta, no entre tot. Demà ho miraré en que vam quedar i si no vam establir cap criteri ho farem així, que és tal com ho tenia pensat, si és que a tothom li sembla bé. Sino ho canvio i cap problema.

    Au, bona nit!!

    ResponElimina
  13. Que sí Al-Fatah! el que passa és que són una colla de picats perquè no van primers!jajaja

    ResponElimina
  14. Penya, ja he trobat els bonus del Roger! Ja està canviat! Oju amb el Roger i el Budell, que poden ser els tapats de la porríssima!

    ResponElimina
  15. VILLARATAO!!!!!!
    VILLARATOO!!!!

    jajajaja ALfatah, si em sembla bé... Tot el que fas tu em sembla bé! És la penya, que són uns llondres...

    BARÇA. Guanyaré!

    ResponElimina
  16. quan de llondres sueltu... ara resulta que no tinc punts però vaig setè...

    ResponElimina
  17. Jo estic trist... jo vull anar una mica millor...

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM