Menu

dilluns, 22 de febrer del 2010

Deu ni do...

4 comentaris:

  1. Vols dir que no estan fins la polla d'anar a finals de Copa?

    ResponElimina
  2. pericu porreta22/2/10 20:37

    Pk a l'ultima de futbol tmb deu ni do de la pitada jajaja.
    Pero depen d'on sigui no? Una final al bernabeu entre el real madrid i el valladolid segur s'ho pasen teta!
    (per dir dos ekips de la zona central de la peninsula.. mes propera a la unitat nacional i al rei ke a les perifèries)

    en fi, ke es fotin i aguantin els crits, ke jo amb la meitat del ke cobren em deixo tirar ous i tomaquets podrits... fins i tot em posaria una samarreta del barça ajjaja ecs! jaja

    xcert ho dic amb la boca petita pro.. millor el titol per valtrus ke no pel madrid...

    ale, vagi be
    i visca l'espanyol!

    ResponElimina
  3. be pericu!

    Aixi magrada!

    una abrasada!

    ResponElimina
  4. TORNA LA CHAMPIONS! TORNEN ELS NERVIS!!!!!!!!!!!!!!

    COM EM MOLA AQUEST RAU RAU A L'ESTOMAC ELS DIES DE PARTITS!!!!!

    A PUNT LES CATENÀRIES!!!!

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM