Menu

dimecres, 21 d’abril del 2010

Porríssima - Classificació J32 + J33

1.- Félix (5p + 4p) i Al Fatah (5p + 5p) – 191p
3.- Ernestíssim (4p + 5p) i Budell (5p + 5p) – 186p
5.- David Pericu (4p + 3p) – 181p
6.- Juanitu (5p + 3p) – 175p
7.- Banach (5p + 3p) – 170p
8.- Pericu Porreta (NP + NP) – 168p
9.- Roger (NP + 4p) – 167p
10.- Saülíssim (3p + 5p) – 162p
11.- Sadur (4p + 6p) – 159p
12.- Pipen (NP + NP) – 135p
13.- Ivan (2p + 2p) – 100p
14.- Tala (NP + NP) – 60p
15.- Jordi G (NP + NP) – 57p


6 comentaris:

  1. Pam, dos posicions d'una tacada! jajajajaj A veure si ara que arriba el final hi haurà virus a la zona mitja! Juanitu, Jaunitu, vinc a per tu...

    ResponElimina
  2. Perdó, perdó, aquesta no és la meva estratègia.

    Jo no diré res...

    ResponElimina
  3. Exacte banachona... calladet vas fent tu...

    PER CERT, REMONTAREM DIMECRES QUE VE SEGUR!!!! JO CONFIO EN AQUEST EQUIP!

    ResponElimina
  4. banakó no t'enganyis! que els dos que has avançat s'han deixat porres!! jajajajaja

    (no sé que parlo jo des d'aquí baix...)

    ResponElimina
  5. Pericu_porreta22/4/10 1:16

    Queeeeeeeeeee?¿?¿? com ke no presentat!!! mecagun la puta i tant ke ho vaig presentar! ara ke anava enbalat cap a la part alta de la taula.. sospitos...
    BARCISSIMNATO!! ajajaja
    mmm per favor, bon responsable de la porrisima, ja n'estas ben segur ke no?
    Jo la tinc feta i guardada amb totes les altres porres.... no se que hi dira el reglament de la porrissima al respecte... jeje

    joder pos vaya cagada... espero ke almenys hagi estat culpa del hotmail del collons... i no meva al preparar-ho tot per enviar-la i despres empanar-me i tancar el mail amb la falsa certesa d'haver-la enviat! Si almenys haguessim guanyat el derbi... pero ni aixo, ale 2 o 3 posicions a pendre pel cul... en fi.

    Oi ke ho tornareu a mirar plispis? jajajaja. Estic segur que jo la vaig enviar... i si es ke si, pues si, i sino malasort ves. Gracies!

    Heu tingut sort els de dalt.... jajaja

    ResponElimina
  6. Pericu_porreta22/4/10 1:26

    valeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ¬¬

    akabu de veure ara el teu mail Ferran... feliciteu-me siusplau.
    sembla ke ha estat culpa del hotmail....
    aixo passa per no mirar el mail cada dia....
    bona nit u_u

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM