Menu

divendres, 30 de juliol del 2010

barcissim.com es renova

Renovar-se o morir.
La primera opció ha estat l'escollida per barcissim.com.

Tal com podeu comprovar, ens estem renovant; i ho fem amb el mateix esperit de sempre, intentant crear un blog molt més accessible i innovador. Tal com l'equip de Pepíssim, volem assolir l'excelència i arribar a molt més públic. Aquest és l'esprit de barcissim.com: informar, entretenir i sobretot divertir a tots els culés que disfruten del barça i del món culé.

Aquesta nova temporada que comença l'afrontem amb il·lusió i moltes ganes d'acompanyar l'equip a assolir nous reptes, enduent-se per davant totes les adversitats que ens posaran en el camí. Seguirem amb les noticies més rellevants, la porríssima, vídeos, merengonades, el racó de'n Piquetes (una de les seccions més estimades a barcissim), la sala del Jaumet, estadístiques i moltes coses més.

Esperem que seguiu conectats a barcissim.com i que gaudiu de l'experiència.

Benvinguts a l'espectacle!


3 comentaris:

  1. SOM-HI PENYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!
    A TIRAR DEL CARRO QUE AQUEST ANY LA TORNAREM A LIAR GROSSA!!!!!!!!!!!

    FEIA DIES QUE HO VOLIA DIR:
    PILEEEEES I FREGONEEEEEEES!!!!!!!! PER TOTHOM!!!

    ENDAVANT LES TONYES!

    ResponElimina
  2. Estic astorat... em quedo sense paraules...

    M'encanta el nou logo! (Gentilesa de la Montse!) Curradíssim i molt molt molt molón.

    M'encanta poder omplir la porra i demanar-me coses per internet!!!!

    Com diria un savi assidu a barcissim.com: ploro!

    ResponElimina
  3. Hola,

    Em dic David i sóc responsable del bloc FC BARCELONA NOTICIAS.

    Em poso en contacte amb vosaltres per demanar intercanvi d'enllaços. Ja tenim enllaç a pàgina principal (rss profund) a la secció (FCB BLOGS)

    Les meves dades:

    Nom: FC BARCELONA NOTICIAS
    Url: http://fcbarcelonanoticias.blogspot.com/
    rss: http://feeds.feedburner.com/fcb-noticias

    Gràcies i una salutació

    David

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM