Menu

dilluns, 30 d’agost del 2010

BATUT ESTIUENC

Molt bé penyíssima!! Vaig a dir unes quantes coses!!

HA TORNAT L'APICONADORA. AU TÉ APICONADORA UN ALTRE COP!

Inmillorable inici de temporada amb espectacle Iniesta-Messi-Villa. Killíssim parant penals, els merenguíssims punxant i KH7 i Benzemerdes lesionats!! PAM! Hola penya sóc el Barça! Què tal!



Etselent feina Kurníssim ressucitant el blog, suposo que ara que ve la "vuelta al cole" tornarà el moviment, la Champions... Ja ha participat tothom a la porríssima? Com han anat els resultats penya?

M'agradaria recuperar una secció estimada com les trunyades i que últimament no utilitzavem gaire... La Xibequíssima! Per com s'ha adaptat, per com les enxufa ja (el que li anulen ahir era gol) i per donar-li la benvinguda, tinc el plaer de lliurar: Xibeca per Astoníssim!! Au té!

Sobre el tema Zlatan no parlaré gaire. Segueixo pensant que s'hagués hagut de quedar. Zlatan em mola i seguiré defensant-lo a ultrança en l'aspecte deportiu. Tot i que veig que s'han aixecat moltes crítiques sobre Pepíssim, Sandruscu, Raiola... Jo sóc dels que deia, diu i dirà "si ho ha decidit Pepíssim, amén!" Els líders dels equips han de decidir i punto. Agradi o no.

Un apunt: Pot ser que a part d'estar completament calb, Pepíssim tingui el cap cada dia més gran??? Aquí ho deixo.

Uns se'n van i altres venen:
BENVINGUDÍSSIM MASCHERANO!! A hores d'ara transcorre a l'Estadi la presentació d'aquest pavu que apunta bones maneríssimes, esperem que trobi ràpid els minuts i l'espai al centre del camp d'aquesta màquina de futbol que és el nostre Barcíssim!!

Javier Mascherano

I per acabar, sembla que no fitxarem res mes ja que demà es tanca el mercat de fitxatges (el mercat de fitxatges és un mercat com el mercat municipal del poble i m'han dit que demà tanquen les portes per fi d'existències...). Doncs penyíssima!! Hauríem de decidir com bategem els nostres nous companys no??? Astoníssim ja el teniem, però Adrianíssim? Vull propostes suculentes penya!! I Mascheraníssim? Li diem Smasch TV?? Smatxus?? Venga piles!! Que se'ns tira el temps a sobre!!!!!

(per cert l'ombra de Bieles segueix entre nosaltres)...

5 comentaris:

  1. Com que ha tornat el Saulíssim em pendre el luxe de respondre a les entrades anteriors i així li foto un bon comentari a l'amic Saul que ja se l'enyorava per aquí...

    1. Tema Juanitu: totalment d'acord, no ho podria dir millor.

    2. Tema Felissuca: M'encanten les teves cròniques, sobretot quan no dius que Messi és una merda i defenses el nostre espectacle.

    3. Tema Saulíssim:
    3.1. Gràcies per tornar
    3.2. Apissonadora made in xina... a mi em fan una mica de por...
    3.3. Astoníssim enxufarà però el pitxitxi serà Lionel (crec que el nou líder és Pepíssim Nou...)
    3.4. Jo defenso Zlatan a ultrança, però s'hagués pogut estalviar les rajades varies i hagués pogut fer callar al subnormal del Raiola.
    3.5. Adriano Correia: el tenista, corretgíssim...
    M'encanta Smashus per Mascherano!!!!!! A més li va que ni quelao, perquè ho mata tot aquest tio... hem comprat un destraler... Se li pot dir Mutoid man tmb jajajaj

    4. Porres, porres, porres jajajajaj

    5. Fregoneeeeeessss de piles!!!!!! o piles de fregones!!!!!

    ResponElimina
  2. corretgíssim m'encanta!! xD

    ResponElimina
  3. Smashus es muy buenos..jajajaj

    Corretgíssim un poco menos bueno, pero es un tío con un nombre de mierda, así que difícil jugar con él...

    Por cierto, de cara a las próximas jornadas, el sábado se podría enviar la porra de todos, o publicarla de alguna manera? así se hace más entretenido el seguir las evoluciones de la liga

    ResponElimina
  4. Mucha modernidad porril, pero los resultados tardan tanto como siempre en salir...deleznable

    ResponElimina
  5. T'acabes de picar un bon combo eh!!!! Molt bé! Ja era hora que et deixessis veure per aki... i saps que encara em de parlar. A veure ara si amb el començament de la lliga no desapareixe atre cop.

    Barça enxufaddísssim, Villa xibeca espectacular! Torna la màquina. Messi és Déu. EL Madrid és una merda i CR7 lesionat per 2-3 setmanes.

    BARÇAAAAAAAAA!

    El tema porres serà més eficient, tot i que no us podeu queixar eh!

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM