Menu

dimecres, 8 de setembre del 2010

La premsa sa surt també penya...

4 comentaris:

  1. Ostia nanu, aquesta gent es cobreix de glòria! Són tots una bassura i són ben iguals... Jo en començo a estar tips. Ahir al migdia Messi era una merda amb Argentina i Espanya el Príncipe Invencible d'Asturies, i ara resulta que Argentina és espectacular i Espanya fa aigües?

    Ja ho avisava el Pepíssim, que només poden viure de demagòria, estic d'acord, però em toca els ous comprovar-ho una vegada més...

    Del partit d'ahir jo en treuria dues conclusions clares:
    1. Reina i Marchena ja es podrien anar jubilant.
    2. Espanya sense Xavi no juga a res.

    De les quals se'n deriven dues propostes:
    1. Valdés porter d'Espanya.
    2. Que Xavi deixi la selecció i es guardi els anys que li queden pel Barça.

    En fin, a la merda els diaris esportius.

    ResponElimina
  2. En serio, són una merda akesta penya! Cada dia m'agrada més la informació alternativa... barcissim.com per exemple.

    ResponElimina
  3. Es que el resbalón de Reina té tela e penya...

    ResponElimina
  4. La relliscada de Reina és per treure-li el títol i fer-lo princesa!

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM