Menu

dimecres, 17 de novembre del 2010

Porríssima Jornada 11

15 comentaris:

  1. PAM! Aki teniu la porra de la jornada 11. Felissuca, ja em tens bufant al clatell... Tranquil que o durarà gaire, aviat m'haure de girar per bufar-te... (deixar de bufar-te no m'ho plantejo).
    Banachona, ens veiem a la Bisbal, pq no crec que ens veiem per allà dalt... Vas en caiguda lliure, la teva lluita és amb Saulíssim... per cert, bentornat!

    PENYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, Aviat El CLÀSSIC!!!! Com us noteu?¿ nervis? Fregones preparades?

    ResponElimina
  2. Jo estic patint la injustícia del puntaverage i sempre m'avancen amb empats... Dir també que la meva lluita és pel liderat enguany! Juanitu, no parlis perquè encara t'avançarà mun germà jajajajaj (que per cert, el presento en societat dient que es fa dir Pepo (el perquè ja li demanareu a ell))

    Un cop dit tot això, tornaré al tema que m'ocupa ara mateix:

    43-40! MITJA PART A SIENA! Serà un partit complicat, però fins ara estem aguantat les seves embestides i ells quan hem apretat de seguida s'han posat nerviosos. Aquest partit el guanyarem!

    Dada interessant: el Merdid punxa 65-47 a 3 minuts pel final!!!!!!

    ResponElimina
  3. A veure, vull dir tres coses:

    1) La primera vegada que estic a dalt de la classificació (sense tenir en compte la porrissima del Mundial, que per cert vaig guanyar), em ve de gust fer el fatxenda! Quan caigui, ja parlaré amb més raonament. Ara faig una mica el Mourinho.

    2) Mourinho fa molta ràbia i és asquerós.

    3) En conseqüència de 1) i 2) entenc que tu Banachona em tinguis ràbia.

    Partidàs a SIENA! A veure si el Barça remunta a la segona part. Seria important per la moral de l'equip guanyar sense Navarro!

    Afegit:
    4) El Madrid fa pudor i cada dia és més odiat a tot arreu... Han cambiat de "el Señorio blanco" al "SeñorOdio blanco" #pincissimes #calçador

    ResponElimina
  4. Juanitu + President = Mourinho + Florentino!

    ( Jo ràbia??????? jajajjaa)

    ResponElimina
  5. Duríssima la sortida del Siena, han sortit apretant i guanyen 54-45! Vinga Barça!!!!! Falta caràcter aquí!

    ResponElimina
  6. 64-53, 3r quart per oblidar... Pasqual ha de torbar la fòrmula per frenar aquests italians.

    ResponElimina
  7. Final del 3r quart 64-55. Els àrbitres no han donat un buzzer beater de Lorbek que tant jo com Robirosa hem vist dins de temps...

    ResponElimina
  8. Bé, 72-59 a falta de 5 minuts. El partit està pràcticament perdut, ara cal lluitar per perdre amb el millor average possible...

    ResponElimina
  9. Resultat cap i cua a Siena 76-67. Segona part molt trista i això es paga...

    Ale, res més a dir.

    ResponElimina
  10. Una cosa més a dir...

    CR7 és subnormal!

    ResponElimina
  11. A Can Lisboa s'està repartint estopa!

    Previ Barça-Madrid?

    ResponElimina
  12. Comencem ja? Jo esperaria a que passes l'Almeria...

    ResponElimina
  13. xo a Lisboa jo ja l'analitzo com un previ...

    ResponElimina
  14. Barcissim - Athletic a la Copa!!!! Comença la ompetició de veritat repetint la final de fa 2 anys!

    ResponElimina
  15. La Montsant esta que se sale eee???molt bé molt bé!!!la pròxima et tornare a avançar ;) ets l'única pq el del teu damunt ja ens porta 8 punts i ho ha de fer molt malament per atrapar-lo...

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM