Menu

dimecres, 27 d’agost del 2014

Ens l'han fotut ben Douglegada!

Atenció, el Barça acaba de fitxar un paio que no coneix ningú: Douglas!

Però això no és noticia, recordem els casos d'Henrique i Keirrisson. I em dona la sensació que s'assembla molt a aquests: és un paquet com una casa de pagès!

Suposo que l'hem fitxat per fer competència a Alves i que aquest espavili una mica. Què voleu que us digui, crec que el pitjor Alves li passa la mà per la cara al millor Douglas.

Però vaja, que no l'he vist jugar; m'encantaria haver-me de menjar les paraules. Però em fa por que es converteixi en "el Chigrinsky" de Luis Enrique. Ai...

4 comentaris:

  1. Jo crec que pot ser un Maxwell de puta mare. Esperem. Jo soc el culer optimista.
    Tambe penso que li hem de dir "Esmalts". Pel tema esmalt d'ungles.

    ResponElimina
  2. Però això què collons és? L'home és l'animal que ensopega dues vegades amb la mateixa pedra, però el president del Barça és l'unic home que fitxa més de dues vegades les mateixes merdes!
    M'encanta l'Esmalts... sort que els noms milloren els fitxatges...

    ResponElimina
  3. Esmalts +100!
    A més, si la caga sempre podem dir que "és mal"... no?

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM