Menu

diumenge, 26 d’abril del 2015

El mes d'abril

M'agrada aquest mes abril.

En anys com aquest, per a mi és el millor moment de la temporada, perquè encara no s'ha guanyat res, però tot és encara possible.

Quan es guanya un trofeu, hi ha un pic d'alegria enorme, i tota la tensió acumulada durant tants mesos es converteix en cridòria, abraçades, petons. La gent va a Canaletes o a Trafalgar, i els culers gaudim de la festassa. És un moment molt dolç. Però és un moment curt, molt curt. Al dia següent l'únic que ens queda és la foto de l'equip a la basílica de la Mercè o al monestir de Montserrat, però ja no és el mateix, perquè ja no hi ha futbol. Un cop s'han guanyat, els títols només serveixen per a les estadístiques.

Per aquesta raó el millor moment per a un seguidor no és després de la victòria final sino abans, durant la temporada, quan encara queda futbol per ser jugat i tot és possible. La victòria final és l'orgasme, però la temporada és tot el polvo.

Ara és el moment. Ara que ens apropem a final de curs, quan encara està viva l'esperança de l'orgasme triple, és quan hem de gaudir mes el moment. El final anirà com anirà, però sigui com sigui serà fugaç. Mentrestant el present, aquest mes d'abril que ara acava, estant sent 30 dies de plaer futbolístic continuat: ens hem desfet del City i el PSG a la Champions, hem guanyat un clàssic i ens hem posat líders a la lliga, i a mes ens hem follat als pericos sense despentinar-nos.

Ja poden llençar calaveres, que ara per ara em reboten. Aquest mes d'abril ja no ens el treu
ningú. I fins i tot la Closca juga bé.


10 comentaris:

  1. Boh! Quina encigalada busíssim! Em sembla un aspactacla d'entrada a nivell conceptual, en plan penya: visca el football i disfrutem que això s'acaba.

    A mi ha arribat un punt que el calaverisme me la suda. Si no volen disfrutar ja s'ho faràn. Penya: SOM UN ASPACTACLA! i oju q demà el madrid punxa

    ResponElimina
  2. Les calaveres em reboten. Em faré una samarreta amb aquesta frase

    ResponElimina
  3. Eh! Els fregoneros no cal desprestigiar a les calaveres! Podem conviure trnaquil·lament!

    Després, estic d'acord amb l'entrada... Ara mola perquè és quan t'ho jugues tot... Pot ser que acabis content o com l'any passat, però sempre és una bona sensació. Penseu que d'aquí 6 setmanes i això s'acaba i com que aquest any no podrem fitxar només ens podrem entretenir amb les eleccions.

    ResponElimina
  4. Bussiníssima entrada!! i faya futaca!!

    ResponElimina
  5. Vamgos que tinc la boca seca de tanta arengada! Aspactacla d'entrada i comentari molt interessant de Banach: què fotrem a barcissim quan no hi hagi futbol? Hi haurà porrissima de les eleccions? En cas afirmatiu, Seguirà Busi fent el vell truc de ficar-se'm a roda?

    ResponElimina
  6. Valen, em sembla que temps que vaig deixar de veure les teves rodes...

    ResponElimina
  7. Valentí... Veig porra d'eleccions eh! Amb amenaces i tot! I potser amb l'opció d'enviar a un rival "Sobre d'Antrax"!! Hi rumiaré...

    ResponElimina
  8. Jo crec que molaria, ara espero que no estigui tan adulterada com la de la Lliga... Si no també podem fer una moció de censura i ressucitar al Cangur Vermell:

    http://www.barcissim.com/2009/11/els-problemes-destar-lo-mes-alt.html

    Els problems d'estar a lo més alt... Quanta sabiesa...

    ResponElimina
  9. jajjaajaja l'entrada no té desperdici....

    ResponElimina
  10. per cert ho haveu vist que hem passat de 1600 entrades? aquesta es la 1601... banakisseeeeeeeeeeeeeeeeesssssssss

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM