Menu

dimarts, 8 de juny del 2010

Ja en tinc els ous plens!

Merda per tothom!
Merda a Clos Gomez per mentir a l'acta!
Merda a la Federació per tenir un Comité de Competició de merda!
Merda al Comité de Competició per ser una merda!
Merda a la multa a Pepíssim!
Merda! Merda! I merda!

Pepíssim, no la vas firmar no?
No la paguis eh!
Encara que ara et surti a meitat de preu, tu suda eh!
Tu vas fer bé i vas denunciar una cosa que tinc la sensació que passa a molts partits, els àrbitres es passen les actes pel forro dels ous! Tu vas tenir la decència d'explicar què havia passat i que t'havies equivocat. El subnormal aquest i el Comité de Competició han demostrat per on es passen el reglament i fan i desfan segons els interessa, recordem que el búfal de Pepe encara el deixen jugar a futbol...

Estic emprenyat penya! No hi ha dret! A la merda, home!

3 comentaris:

  1. Insuspetxadíssim nanu!!!!
    D'on has tret això??? JAJAJAJAJAJ Diria que és la millor merda després de la de tao pai pinto amb cos de dona grassa!!!!!!

    ÉS MERDA INFLABLE??? Brutal...

    Pel que fa al factor pepíssim no et preocupis nanu, mira pepíssim es fot la mà a la butxaca i fa: quan vols? 15.000? té au, i amb el que et sobri et compres uns xiclets... (que dius és un salari anual de mileurista) però si no fan un bote al vestidor i punto.

    De totes maneres això ho han provocat les pressions dels de sempre. Que quedi clar. Fins i tot s'havi dit desde madrid que l'inhabilitarien... pues au! us foteu!

    qui no es consola és pq no vol....

    ResponElimina
  2. jo vull ser consola. la play3 em va bé.


    ara m'he fet gràcia

    ResponElimina
  3. jajaja bé saulíssim! És una gran merda inflable! Però la meva indignació no ve pels 15.000 euros, que obviament al Pepíssim no li suposa res.

    Em rebenta que si un bon tio diu: ok m'han expulsat perquè he dit X, i va l'àrbitre i diu que li ha dit Y!
    Per tant, el senyor CLos Gomez diu mentides.
    Per tant, el senyor Clos Gomez és una mala persona, i a les males persones trunyades!
    I com que el comité de competició es creu al senyor Clos Gomez, que és una mala persona, TRUNYADA!

    Estem d'acord no, XBox?

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM