Menu

dijous, 24 de juny del 2010

Jesugrynsky: no!

Molt bé penya!! Fa uns dies vaig llegir una notícia que em va deixar consternat. Si, si, ja sé que ara hi ha mil temes sobre la taula: que si Rosell president, el Mundial, La Roja, Yayardes que es pira, Cesc, Mata... Molt bé! Però hi ha un ésser, un paio, jugador del Barça i etselent persona, que va passar desapercebut en els titulars i jo no ho vull deixar passar per alt.

http://www.sport.es/default.asp?idpublicacio_PK=44&idioma=CAS&idnoticia_PK=719984&idseccio_PK=803

Jesugrynsky podria tornar al Xakhtar!!! Penya!!! Que ens hem begut l'enteniment??? O sigui que es pira Yayardes, pues vaya putada! Però Jesugrynsky no!!! Jesugrynsky nanu! Ets un amic com pocs, crec que des d'Eidurt que no sentia res igual per ningú. Ets la llum, ets la musa que m'inspira per tirar endavant! Amb qui aniré jo a fotre birres ara eh? eh? Digues-m'ho tu! eh? Que me n'haig d'anar a Ucraïna ara a fer pintes o què? Va tiu quedat i gamba pel Camp Nou com saps fer! Tiu! Venga va quedem aquest vespre, pagues unes rondes i ho solucionem eh? Venga nanu! Se t'estima!

5 comentaris:

  1. per cert "Matadepera" em sembla etselent i insuspetxat. Si us plau. Voteu Matadepera!

    ResponElimina
  2. Jajajajjaa!!! tens tota la raó... a qui fotré collejes quan algú demana una altre pinta?!?!? JESUGRINSKY BEEEU!!!!! Chigry, kede't!!!!!

    JESUGRINSKY CONTRACTE VITALICI SIUSPLAU!

    ResponElimina
  3. Penya! Estic d'acord que Jesugrinsky no s'ha de vendre, ha assumit el rol Eidurt de forma natural i està clar que el Barça nacessita algu com Eidurt i ara Jesugrinsky... I fins i tot si es queda ens podria sorprendre i jugar com va pronosticar en el seu dia Pepíssim... Jo encara li dono un any de confiança...

    Tema Mata, encara no està confirmat, però si que s'ha confirmat la venda de Silva al City, per tant veig molt difícil que a Valencia es desprenguin de Mata...

    De totes formes, jo voto per l'Assassí o Sèries o Serial, lu de Killer em sona massa a davanter centre... nose... Bé, deixem que 'enquesta segueixi el seu curs jejejeje

    ResponElimina
  4. Ich schreibe von deutschland, aber ich bin Maxwell!!!

    Chigres se queda, y si no que Sandruscu dé explicaciones públicamente!!!

    ResponElimina
  5. Classificació!!!!! Classificació!!!!!! Crec que he fet una molt bona jornada!!!!! VAMOS!!!!

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM