Menu

dimarts, 12 de maig del 2009

Joier existeix!


Sí nois, avui aquest home ha estat operat d'una fractura del polze! Senyors, la meva pregunta és: Farà alguna cosa de bo pel Barça? Quan pararà de lesionar-se sense jugar?

Estic d'acord, sóc un incendiari. Però un home que es lesiona 3 cops l'anys sense jugar un partit és un paràsit! Ens havíem desfet d'Ezquerro, Saviola i Maxi López, però encara queda un irreductible: EL JOIER!

Si us plau Joier, fitxa pel Sant Andreu! ( amb tot el respecte cap al Sant Andreu)

5 comentaris:

  1. http://www.fcbarcelona.cat/web/catala/noticies/futbol/temporada08-09/05/n090511104983.html

    Interessant on eren els jugadors l'any que vam guanyar la última Copa!!!

    Barcissimmaniàtics! Què feieu vosaltres llavors???????????????

    Vinga va RITME RITME!!

    ResponElimina
  2. me parece un poco inciendario, y me sorprende que seas tu el que encienda la mecha...pero ya que estamos yo le echo gasolina!!!

    a la puta calle!! y vete a tomar por culo!!!

    ResponElimina
  3. Potser m'he passat una mica...

    ResponElimina
  4. No haver vingut mail al Barça joier de merda!!!!!

    I no crec que m'hagi passat...

    ResponElimina
  5. a mi em cau bé jorquera, jo crec que és un bon pavu. no us passeu amb ell. Crec que la temporada 2004 a la 2006 va fer bastants partits bons.

    Amb aquesta cara de bonachó va i es lesiona. No us passeu amb ell que és fan de barcíssim i té una trunyada amb un caquíssim a la cara. No us passeu amb ell. Va penya no us passeu.


    A LA MERDA EL JOIER! FORA!!!!

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM