Menu

dijous, 16 de desembre del 2010

Sorteig de vuitens!

Demà sabrem quin és el rival que ens espera a vuitens de final de la Champions, a priori, aquesta font diu que el rival més fort és el Milan i el més fluix el Marsella. Ara bé, Pepíssim ha dit que no vol ni veure els francesos i jo hi puc estar força d'acord. Crec que el rival que vol el vestidor és la Roma, avui Valdés s'ha mullat ha dit que tenen ganes de tornar a l'Olímpic de Roma i em sembla força atractiu. La Roma, a priori, sembla més assequible que Milan, Inter i Arsenal... per tant, jo crec que és una bona opció. Què en penseu vosaltres? Teniu algun preferit?

1 comentari:

  1. Jo vull el Madrid, però com que no pot venir a vuitens i a quarts tpoc pq perdrà a vuitens, dons... la Roma em va bé!!!

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM