Menu

dimarts, 4 de febrer del 2014

El problema central del Barça

Nois, no sé com ho veieu, però crec que estem en un "bajón" important de la temporada; i no parlo de barcissim, que el "bajón" sembla permanent (mireu les últimes 5 entrades), sino de l'equip.

Els punts perduts contra el Valencia fan molt de mal; i a més a casa, després de, m'atreveixo a dir, els millors 30 minuts de la temporada. No sé quina explicació li trobeu (físic, falta d'actitud,...), però a mi em preocupa una cosa, que és la defensa.

Fa dies ja que el Sr. Mascherano s'arrossega i Mr. Piquetes ja ha arreplegat la tenda de campanya; tenda que per cert, ja no és de piquetes, és una 2" del Decathlon, barata i atropellada. La defensa del barça és un bluf, i Bartracaimocador no crec que sigui el revulsiu que necessita el Barça al darrera; per no parlar de Puyol, que està més lent que les tortugues.

I a sobre, avui em llevo amb coses com aquestes:

 As

MARCA

En començo a estar una mica tip de'n Wakas!

No sé, crec que a final d'aquesta temporada el barcissim necessita una revolució d'aquelles històriques. Donar les gracies a molta gent pels seus millors anys, però això és el Barça i aquí s'ha de guanyar tot cada any! 

Avui estic emprenyat!

1 comentari:

  1. Puc subscriure totalment aquesta entrada i encara crec que et quedes curt. A Piquetes li va gran el lloc de líder de la defensa. Quan estava al costat de Puyol molt bé, però en els últims anys quan ha hagut de ser el líder que hauria de ser és quan ha estat més irregular. Jo no sé si és el WakaWaka, la gomes d'esborrar, però no està com estava... I si Pepíssim el volia fotre fora per alguna cosa devia ser.

    El problema més granq eu hi veig jo és que el líders (Xavi, Puyol, Messi, Iniesta) no estan tant bé com estaven i els secundaris (Alves, Cesc, Piqué, Busi) no agafen la responsabilitat que haurien d'agafar. I així no farem res, vindrà el City i ens en fotrà un sac. I després tots a plorar, però durant tot l'any que tenim empanades que anem solventant amb equips petits, però si ens passa a la Champions ens fotran un Bayern.

    Jo també estic emprenyat, des de ja fa dies!

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM