Menu

divendres, 19 de desembre del 2014

Fent el palanganes



Així es com surten els jugadors del Barcíssim en aquests vídeos nadalencs: fotent el pena, vamos. Penya com Conillíssim o Corpetitíssim fotent el mandril pues fot gràcia no? ja està bé que facin una mica de coses promocionals eh? No ho critico eh? I és Nadal i que si esperit nadalenc i polles en vinagre. No em sembla pas malament eh??

Ara bé.

Què fot Douglas allà?!?! Eh? Que es pensa que em fa il·lusió que em feliciti les festes Esmalts?!?! I Pomes? De què va en pomes?! De graciós!??! I Titubes? I La Toia?!?! I Banquetes? Boh! No és divertit això eh? No fa gràcia joder! Piles ostia piles! I a entrenar! Treieu-vos el gorro aquest de palanganes ostia que us tiraré calaveres en comptes de boles de Nadal! Vamgos!

3 comentaris:

  1. Jajajajajaja, jo m'he partit! Però és una autèntica merda!!!!!

    ResponElimina
  2. Boh! Vaig a tirar calaveres per un tubo:

    Això és una bassura que t'hi cagues! Què fem? A més tenim la poca vergonya de fer fer el paperina als dolents, com si no fessin prou pena al camp... On és Messi? On és Iniesta, Piquetes, Planxes, eh??? I el Gos? Que tenien por que es tornés loco anant a buscar totes les boles que li tiressin?

    Estem fotuts senyors... estem ben fotuts (ep, però és el futur que deia un...)

    En fi, calaveres!!!!!

    ResponElimina
  3. Boh! Quanta calavera....

    A veure, està bé que la penya que és merda s'entrentingui no? es que si no et lia pollastres i els has de gestionar... Mira la Toia la que ha liat!!!

    Ara, és una merda de video! Però m'he partit... No Tinguis Por, que Potser Demà en penjaran un de més bo, qui sap...

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM