Menu

dijous, 11 de desembre del 2014

Oh là là: Barça 3 - 1 PSG

Bé nois, aqui va el resum del partit d'ahir, amb tots els gols, i un anàlisis des del meu punt de vista:


Vam veure un experiment de Luchissim, 3-4-3 amb 3 centrals, Emulant alguns partits de Guardiola on utilitzava Abidal Piqué i Puyol. Ahir la defensa estava formada per Bartraca, Piquetes i Titubes.

Em va semblar bé l'experiment, perque moltes vegades demanem als entrenadors que prenguin decisions tàctiques per enfrontar-se a equips que saps que es tancaran i que el joc del Barça ja no els afecta com abans. Pero vull fer algunes consideracions:
  1. Bartraca i Mocador va fer un espectacle de partit. Per mi el millor en defensa. I es va menjar a Cavani, gens fàcil. Crec que si continua tenint minuts, agafant nivell i s'ho creu, és defensa titular d'aquest equip.
  2. Piqué va anar de menys a més i sembla que recupera forma (li dono rao a Saulissim en aquest post); per contra, Titubes no està a bon nivell: desbordat per banda va demostrar que Bartra li passa per davant.
  3. El mig del camp, com ja vaig pronosticar en un comentari recent, va ser per Planxes i Jefesito; crec que aquesta parella la veurem molt sovint contra equips que tenen molta sortida a la contra (la vam veure a Valencia, ahir contra el PSG, i crec que Luchissim creu que és el que hauria d'haver fet al Bernabeu...).
  4. Per contra la resta del mig del camp, formada per Andresito i Messi com a mitja punta, no em va acabar d'agradar. Iniesta descolocat sense un referent com Xavi i Messi va intervenir poc en el joc, pero és Messi i fa espectacle les poques vegades que la toca.
  5. Davant, polvora pura; tret de Pedrito, que no és titular en aquest Barça, es que no li passen ni la bola... neymar i Suàrez molt bon partit, i gols, què volem més.
Crec pero, que tot i sortir bé el sistema i el resultat d'ahir, el canvi tàctic no està prou entrenat, i vaig veure un Barça boig i esvalotat, deixant espais en defensa i amb un mig del camp perdut. Pero efectiu davant. Ahir vaig veure el Madrid.

Per tant, i per resumir, crec que aquesta temporada ens hem d'acostumar a veure un Barça que no juga bé, pero que guanya! Costa fer el canvi, de fet costa molt pq venim d'uns anys d'excelència en el joc, pero és necessari perque si no ho farem volar tot pels aires. Aixi que ara toca ser resultadistes per tornar a ser els millors. 

I per acabar, m'agradaria recuperar un dels emblemes de Barcissim.com: LA XIBECA!

Ahir hi ha alguns jugadors que se la mereixen (per mi Bartraca i Mascherano van estar excelsos) pero li donaré al GOS, al nostre GOSSISSIM, Per la seva primera mossegada al Camp Nou i perque esperem que s'arrenqui el morrio i queixali el màxim de porters possibles.

Au, beu birra GOSSACU!!



4 comentaris:

  1. Així com a comentari ràpid: m'agrada molt l'entrada combo. No se si m'agrada tant l'entrada retrospectiva però és interessant

    ResponElimina
  2. I em mola molt la xibeca pel gussacu!!!

    ResponElimina
  3. Boh quin espectacle d'entrada i quantes mentides juntes hahahahah

    No, a veure, crec que estic molt d'acord en la majoria dels punts. Ara bé, crec que la Xibeca se la mereixia Bartartraca! Que marqui el Gos mola, però el passe a Messi és un xurro i el gol que fa és de rebot... Jo no li veig el què encara... Està una mica ple de puces per mi...

    ResponElimina
  4. Gossacu ple de puces?
    Boooooohhhhhhh!!!! Bartraca se la mereixia sí, però li he donat al gossacu pq vull vale!!?!?! jajajajaj

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM