Menu

divendres, 16 de juliol del 2010

Deixin sortir abans d'entrar!

Comencen els moviments forts del mercat després del Mundial, just quan els equips ja comencen les respectives pretemporades (naltrus comencem dia 19). Aquí només hem parlat de la sortida de Touré (crec que gran error) i del Mundial, però en els últims dies l'operació sortida segueix oberta.

OPERACIÓ SORTIDA:

Jesugrinsky se'n torna a casa per 10 millons menys del que va venir (mal negoci), es veu que es devia enyorar o que no li agradava venir a fer birres amb naltrus. De totes formes, es confirma com l'únic error gran de Guardiola des que és entrenador del Barça. Per tant, el facturem i d'aquí un parell d'anys el nirem a buscar i pagarem 40 kilos! jejejejej De totes formes Jesugrinsky, gràcies perquè amb tu hem rigut molt! Que vagi bé amb el subnormal del Lucescu!

I un altre que se'n va és Monsieur Titirríssim Barnús Henry, no sé si és ell que ja s'ha afartat de gambes i Estrelles o som naltrus que ens hem cansat de gambadors i de que ensopegui amb el cinturó del barnús. Se'n va a fer les Amèriques... Ara, com que és un senyor ha agarït a tots aquests 3 anys que ha estat aquí. Jo li agraeixo, sobretot, el segon any, perquè el primer i l'últim...

Aquestes són les sortides confirmades, creieu que n'hi ha d'haver més? Es parla de la possible sortida de The Mexican... jo tinc dubtes, ara, si marxés seria l'oportunitat de Bartartracaimocador... Jo no vendria a ningú més, jo Zlatan me'l quedaria, aquest any xaparà boques, ja ho veureu, us ho diu un colega d'ell.

En un altre moment hem de parlar de l'operació entrada: astoníssim al sac, avui diuen que Adriano del Sevilla també (se li haurà de buscar nom) i Sex Machine sembla que anirà per llarg...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM