Menu

dimecres, 21 de juliol del 2010

Estimat Arséne,

com proven les vacances? Espero que desconnectant per tornar a la feina amb les ganes de sempre! Per aquí tot bé, però no et parlaré del Mundial perquè deus estar emprenyat amb el que va fer França... Bàsicament, estimat Arséne, t'escric perquè reconsideris la teva posició respecte a Cesc Fàbregas.

Tu no saps les bromes que em curraria si vingués el Cesc, saps que ja vam jugar junts? Ell i en Messi eren els que més pillaven, bé, Messi encara pilla ara... La qüestió és que el tio es mor de ganes de venir a Can Barça perquè li expliqui xistes verds i li aconsegueixi xurris a manta. I jo que sé, que jo l'entenc saps? El tio va marxar amb 15 i ara s'enyora, vaja jo em poso al seu lloc i no puc suportar el que deu estar patint aquest noi...

No cal dir amic Arséne, que el bo de'n Cesc es mor per venir, però seguirà estimant a l'Arsenal, com ha fet Tití. Parlant de Tití, aquest ha de ser l'exemple que no hem de seguir, tothom sabia que Tití acabaria jugant al Barça i tu tossut només el vas deixar venir a fer una bona temporada. Tio, no ens facis el mateix amb Cesc!

Per tant estimat Arséne, et demano de tot cor que per ell, per mi i per tots que deixis venir al Cesc.

Ets de puta mare tio Arséne,

Piquetes

PD: Si no el deixes venir... no et faria falta un central de garanties a l'Arsenal?

2 comentaris:

  1. El enésimo "plagio" de una prensa que anda como loca por contar con el ingenio de barcissim!!!

    http://www.sport.es/default.asp?idpublicacio_PK=44&idnoticia_PK=722515&idseccio_PK=1132

    En esta el protagonista es Cesc, en lugar de Piquetes, pero el plagio es más evidente que el waka waka de Shakira.
    Y encima va de graciosillo...

    ResponElimina
  2. I no el veuré jugar diumenge, perquè ha jugat sa final des Mundial. Quin timu! Ja que vaig a s'Emirates Stadium, hauria de jugar, per favor! Cesc-Sex-Cec juga diumenge.

    En Wenger és bon homu i pobre, dur tants anys sense guanyar títols que no pot deixar que es seu millor jugador se'n vagi. Si no, encara els odiaran més, pobrets, a nes gunners! Un poc de comprensió per aquest gentleman francès.

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM