Menu

dilluns, 17 de gener del 2011

Campions d'hivern i amb rècord!

Barcissim 4 - Málaga 1

3 comentaris:

  1. Brutal ahir el Barça.

    Primer, em va encantar que el Madrid, fent bastanta pena durant tot el partit, empatés al camp del cué, on el Barça en va fotre 8. A sí, però això va ser pq l'Almería no jugava amb la mateixa intensitat contra uns que contra els altres (Mourinho et Al.)- En algun moment de la retransmissió de la SER o de la COPE (no sé si el fastigós del Lama ja ha canviat de lloc) ho van dir...
    Així que clar, amb el Madrid fent pena, el Barça va sortir enxufat (com va dir Villa que ja sabien el resultat dels merengues) i va tornar a fotre un recital! Aquest equip és un no parar i espectacular de veure (si no, llegir el twitt de @josepcornella a la mitja part del Barça-Malaga). Lionel és d'escandol, Iniesta no pot ser més bo, Villa no para d'enxufar i Pedritísssim cada cop s'assembla més a Lionel. A part, Abidalísssim està on fire i Piqué, sembla que no li afecti el waka-waka (cosa que me n'alegro). Amb tot això, record de punts a primera volta, mitjana de gols que ens porta a superar el Madrid de Toshack, campions d'hivern i enveja mundial. I a Madrid titulen Villarato les portades...
    Aquest dimecres, Betis al Benito Villamarín; m'alegro de tornar a un camp mític i anar-hi a finiquitar uns quarts que ens porten a semis contra Depor o Almería (m'agradarien els andalusos, perque contra naltrus es deixen - Mourinho et Al.). Per tant, aviat serem 31 de gener i serem a la final de copa on, de ben segur tbé hi serà el Madrid, i ens esperaran amb la seva xuleria i prepotència que exemplifica el Sr. Roncero. però se n'enduran una de grossa i serà la 1a final que perdran aquest any contra nosaltres. La segona té cita, hora i lloc. Allà ja estaré més nerviós (fuck them!)

    Així que res, aquí acaba la crónica d'un culé que avui té #confiançamaxima.

    Som-hi Barça, que ara comença l'espectacle!

    ResponElimina
  2. etselent juanitu. em trec el barret i em deslligo els cordills de les bambes

    ResponElimina
  3. Juanitu, aquest comentari hauria d'haver estat publicat com una entrada sencera de Gol Sud o del Racó de'n Piquetes!

    M'encanta!

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM