Menu

diumenge, 9 de gener del 2011

Una FIFOTA d'OR de tots!

4 comentaris:

  1. Espero que la pilota d'or la guanyi Xavi per veterania.

    ResponElimina
  2. A mi tb m'agradaria que la guanyes Xavi...tot i q Iniesta te molts punts...

    ResponElimina
  3. Estic d'acord amb valtrus, Xavi se'l mereix i jo li donaria de carrer... però (sempre hi ha d'haver peròs...):

    1. El millor del món és sens dubte Lionel!
    2. Andresito va fer el gol a la final del Mundial.

    Tot i això, Lionel no va fer un bon Mundial i Andresito va estar mig any sense jugar per culpa de les lesions. Per tant, crec que el guanyador ha de ser Xavi, que va portar la batuta de la Lliga dels 99 punts, del Mundial i que s'acaba de convertir en el jugador que més partits ha disputat amb el Barça!

    ResponElimina
  4. Mourinho ha arribat tard a la roda de premsa. Pot ser que no sigui culpa seva, però és lamentable...

    Per cert, algú recorda si Mourinho té merdissima a barcissim.com¿? Em semblaria de jutjat de guardia que no en tingués encara...

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM