Menu

dimecres, 5 de gener del 2011

Què passa avui?

13 comentaris:

  1. Un lleo tajat de vi entra a una catedral a follar-se un mossen

    ResponElimina
  2. Avui passa que els reis de copes es menjaran els lleons a la catedral! Jajaja

    ResponElimina
  3. Mira que era fàcil i no l'heu encertada:

    Una catedral borratxa roba corones al zoologic

    ResponElimina
  4. la fifota d'or reina el lleó i pinta un dibuix. molt fàcil penya

    ResponElimina
  5. i la copa saulissim? vas errat!

    ResponElimina
  6. ostia. ja ho tinc, ja ho tinc: el lleó pinta un dibuix de catedral i li fa la pilota a una copa amb una corona de clipart.

    pam! amb patates!

    ResponElimina
  7. Els lleons del rei han robat el calze de la catedral! Tenen unes pilotes...

    ResponElimina
  8. tinc dubtes banach... fixa't que hi ha una fletxa!! una fletxa que va de la copa fins a un dels diamants de la corona... uf! és apassionant aquest jeroglífic penya!

    ResponElimina
  9. i la corva en angle recte que fa la fletxa què? eh penya? què me'n dieu d'això???... buf brutal

    ResponElimina
  10. Ara comenceu a anar pel Bon Camí... Us donaré més pistes...

    - Quants diamants té la corona?
    - Què pots beure dins de la copa?
    - Quants cabells té el lleó?

    Va, que hop teniu...

    ResponElimina
  11. No m'hi havia fixat... així em canvia totalment el sentit... seria alguna cosa com...

    Les corones de les pilotes volen disparar una fletxa angular a les copes que es veuran els lleons a la Catedral...

    El que passa és que no acabo de pillar quin és el sentit de tot això... Guanyem o no?

    ResponElimina
  12. a veure...
    la corona té un diamant, 2 zafirs i 6 perles...
    a la copa hi pots posar qualsevol líquid...
    el lleó té molts cabells...

    (no m'ha ajudat gaire... )

    ResponElimina
  13. Un moment!

    Perquè tots els dibuixos són de color blanc?

    Em preocupa aquest detall, em té capficat...

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM