Menu

dijous, 5 de novembre del 2009

3, 2, 1... Futbol!

Fa temps que em ronda una idea pel cap que crec que faria molt més interessant la LFP i resoldria alguns dels problemes que tenen els equips considerats grans quan juguen contra els considerats petits. M’explico:

Quantes vegades ens trobem un “Numancia de torn” que ve a jugar al Camp Nou i posa 9 tios tancats al darrera que no hi ha qui els mogui? Crec que això, per la gent que li agrada jugar a futbol (“léase” Barça) és molt frustrant. Per altra banda, també considero que és molt frustrant quan vas a jugar a fora, un camp difícil i fas un autèntic partidàs, però acabes empatant a 4 gols; si senyor quin resultat!, però al que juga fora li queda sensació a derrota perquè ha fet 4 gols i hauría d’haver guanyat i el que juga a casa li queda sensació de victòria perque si et fan 4 gols, has de considerar bo el resultat.

Doncs crec que tinc una solució per aquets dos casos que acabo d’exposar.

La temporada 95/96 la victòria a la Lliga va passar a valer 3 punts enlloc de 2, cosa que afavoria l’espectacle i “l’anar per la victòria”. Crec que hauríem de reprendre aquest esperit de lluita i d’afavorir al futbol.

Proposo el següent:

  • Partit guanyat: 3 punts
  • Partit perdut: 0 punts
  • Partit empatat (0 - 0 i 1- 1): 1 punt per cadascú
  • Partit empatat a més d’1 gol per cada equip (2-2, 3-3, etc.): 1 punt pel local i 2 pel visitant

D’aquesta manera afavorim els dos conceptes abans esmentats: Donem molt de valor a que els equips petits no vagin a tancar-se a camp contrari i afavorim les ganes de guanyar, o millor dit de fer gols a camp contrari, ja que t’endús un punt més que el rival si n’aconsegueixes fer 2.

Crec que és una bona solució i aportaria molt més espectacle a la competició, a part de ser una idea innovadora.

Que us en sembla? M’agradaria que n’opinéssiu.

3 comentaris:

  1. Jo no ho veig del tot clar... En el cas que venen a tancar-se a casa teva, crec que no suposa canvi. Un punt igual que ara és un magnífic resultat al Camp Nou si ets el Numància.

    De la mateixa manera a fora, a tancar-se i un punt per cap. Això de sumar 2 punts per empats a més gols crec que només es podria donar en els partits que enfrotessin equips "grans" o entre "petits", que és quan tots dos van a guanyar el partit. En aquest cas, potser sí que seria més just.

    Ara, repeteixo, no crec que Osasuna, Rubin, Almeria, etc haguessin jugat diferent amb aquesta puntuació...

    Crec eh... no ho sé... si ho sabés seria assessor de Pepíssim i veuria els partits al lloc de Tito...

    ResponElimina
  2. Abans de res vull un aplaudiment d'en peus per aquesta tarda postera com feia temps que no n'hi havien a barcissim.com. Sí senyor!!!

    PLA PLA PLA PLA PLA BARÇA PLA PLA PLA

    Molt bé. Prosseguim (seguim al pros).

    La idea em sembla interessant i innovadora. És cert. Però veig pràcticament impossible aplicar-la. Primer pq beneficia clarament als equips grans (tenen més capacitat golejadora). Els equips petits van a tancar-se pq és l'únic que poden fer si no volen sortir golejats. Si van a fer gols, sortiran golejats no s'arriscaran per un punt.

    Amb això vull dir que és una norma políticament incorrecta. O millor dir. Dufícilment acceptable per consens.

    Ara bé, jo, com a Saül i culé, em molaria que t'hi cagues que s'apliqués i dongués vidilla a la competició. Seria més divertit i espectacular, des del meu punt de vista, és clar.

    Jo proposo una altra norma:

    Partit guanyat: 3 punts
    Ensenyar el caca: 4 punts
    Tirar caps de porc: -12 punts
    Guanyar la Champions: +35 punts en la lliga següent

    Guanyar 2-6 al bernabéu: no té preu
    Para todo lo demás, MasterCard

    ResponElimina
  3. hola bruts!
    entrades bonissimes, grans comentaris, pluja de trofeus.
    kurna, gran idea!!
    pengeu la porra, jo tinc 7 en la ultima jornada
    pileeeeeeeeees

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM