Menu

dijous, 26 de novembre del 2009

Falten 69 h i 29 min

6 comentaris:

  1. Aquest cotxe i el violí son clàssics no? El jeroglífic vol dir el "clàssic"? Pot ser així de dolent budellíssim???

    Vols pancarta budellíssim? Què hi posem??? Venga penya! Idees per la pancarta de 5 metros que portarà el budell el diumenge! L'haig d'imprimir avui o sigui que PILES!!! PILEEEES!!!

    ResponElimina
  2. PANCARTA?!
    IDEES:

    1.-CRISTIANO, COMEME EL ANO!
    2.- XAVI, MESSI E INIESTA, BIENVENIDOS A ESTA FIESTA
    3.-MERENGONES, PAGAD LA ENTRADA A ESTE ESPECTACULO
    4.-BARÇA CAMPIÓ, DE TOTS EL MILLOR!
    5.-MERENGONS, MENJEU-ME ELS CULLONS!
    6.-FORÇA TRULLS
    7.-NO VAIG VEURE EL 2 A 6, PODRIEU REPETIR-LO?

    ResponElimina
  3. Per cert, molt dolent això budai eh!!!

    COTXE - VIOLÍ - PARTIT... no veig que tingui res a veure...

    ResponElimina
  4. Jo tampoc entenc el jeroglífic!!!!

    La meva pancarta és:

    - El último Ronaldo que jugó en el Madrid es un gordo!

    - NECESSITO UNA GOLEJADA PER JUSTIFICAR UNA TAJA!

    - MADRID, EM FAS LLÀSTIMA!

    - YA TENEIS SITIO EN EL MUSEO PARA LA COPA DEL REY?

    - AL-CORCÓN! QUE NO ESTAIS TAN MAL!

    ResponElimina
  5. M'agrada molt la de repetir el 2-6. I la primera clar...

    ResponElimina
  6. ey perdoneu , ja s q t poca imaginacio, xo s q tinc ganes de classic

    jo com q soc l repartidor, a mi la q mes m'agrada es la del comemen el ano

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM