Menu

dimarts, 16 de novembre del 2010

Guardiola i Pasqual ja tenen els regals de reis!


Cop d'efecte al mercat hivernal en les seccions de futbol i bàsquet.

Els de Xavi Pasqual incorporen a Joe Ingles, que paradoxalment és australià, per substituir la baixa de Gianluca Basile, lesionat per 3 mesos. Procedent del Granada, diuen que aportarà mobilitat i efectivitat al joc exterior.

Els de Pepíssim fitxen a Afellay, un extrem esquerre holandès de 24 anys que diuen que recorda a Kaká en els seus bons temps (esperem que li mirin bé que no tingui pubàlgia!). Ara bé, aquest fitxatge planteja certes qüestions: ve perquè Jeffren ja no compta? perquè el comprem per 3 milions si al juny vindria lliure? cal reforçar la banda esquerra? i la última... venem a Bojan ja doncs, no?

De totes formes, esperem que tots dos fitxatges funcionin i ens ajudin a guanyar títols!

15 comentaris:

  1. Grande fitxaxes!!!! L'any passat vam fitxar algú a l'hivern? Em sembla que no... Per cert, Afellay corre com una bestia, però fa unes quantes bicicletes estèrils a lo CR7 eh! Se li han de començar a baixar els fums...

    NOMSSSSSSSS?

    ResponElimina
  2. Noms: xup xup, sofregit, mans oloroses, garlick junior... GARLICK JUNIOR M'AGRADA!!...

    D'on ve aquesta pantomima? Doncs que quan va a cuinar sempre va 'a fer l'all' aquest paio...

    insuspetxat

    ResponElimina
  3. Jajajajaj en Garlick és bo eh! A part de fer l'all, en fa cara i tot de Garlick JR!

    ResponElimina
  4. M'encanta Garlick Junior!!! Vaig a extendre-ho

    ResponElimina
  5. A veure penya, tbé li podríem dir "Ovic", que és lu unic que li falta per dir-se IbrahimOvic...

    ResponElimina
  6. Em va be garlick junior!!! espectacle de pavu sembla... pero bueno soc una mica retissent a fotxatges... pero aquest em sembla be...

    ResponElimina
  7. Aquest vespre estaran penjats els resultats de la jornada 11 de la porríssima!
    recordeu-vos de la 12, que ja es pot fer... i la següent.... CLASSIQUÍSSSIM, avere si comencem a animar el cotarru de cara al gran partidàs!!!!

    BARÇAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

    ResponElimina
  8. PORRA PORRA PORRA PORRAAAAAAAA!

    M'ENCANTA EN GARLICK!!

    ResponElimina
  9. 0-1 al Brasil - Argentina! Quin golàs ha fet Lionel al final... Aquest home no té sostre senyors! Ara, no juga igual amb Argentina que amb el Barça per la simple raó que no té ningú que li pugui fer una paret amb cara i ulls...

    La porra és igual que em sembla que m'ha anat malament.

    En Garlick em mola!

    ResponElimina
  10. Comença el partit a Siena! Al segon minut 7 a 4 pels italians! El partit comença fort amb bona anotació per part de tots dos equips!

    Som-hi Barça, que això no serà fàcil!

    ResponElimina
  11. Senyors! La cosa es posa punxeguda! 17-10 amb només 6 minuts! El Siena porta un 8 de 8 d'encert! Cal defensar més fort!

    ResponElimina
  12. 26-23 al final del 1r quart!!!!!! Sí senyor! Ha sortit Ingles i els hi ha fet les brasilenyes als italians! Anavem 10 a sota i 5 punts consecutius de l'australià ens han tornat a posar al partit!

    Som-hi!

    ResponElimina
  13. 30-29 al mig del 2n quart, sembla que s'han activat les defenses! Falta anotació exterior! Sort ara d'Erazem que ha enxufat un triple!

    ResponElimina
  14. 30-31 JA ESTEM DAVANT!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  15. 37-33! Torna a colpejar el Siena... Serà un partit d'anades i vingudes! Esperem arribar primers al final!

    M'estic picant un monòleg que flipes, si creieu que faig una mica el garlick m'ho dieu eh...

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM