Menu

dijous, 25 de novembre del 2010

A pels merengues

5 comentaris:

  1. No em pot agradar més!!!!!! Boníssim!!!!!

    SEXE ANAL AL CAMP NOU!!!!!

    CR7 PATIRÀS LES NOSTRES EMBESTIDES!!!!!!!!

    QUE ARRIBI JA DILLUNS!!!!!


    PS: BÀSQUET: CIBONA 75 - BARCISSIM 94 bones notícies a can Pascual (de bàsquet). a cal pascual d'handbol també hi ha bones noves i és que ahir va guanyar al Ciudad Real, la qual cosa vol dir que té mitja lliga guanyada!

    ResponElimina
  2. BRUTAL!!!! COMENCEM A ESCALFAR-LA PENYAAAAAAAAA!!!!
    FREGONES PER LA TROPA!! REPARTEIXO FREGONES A TORT I A DREEEEEEEEET!!!!!!

    ResponElimina
  3. nerviiis nerviiis!!!!!

    ResponElimina
  4. Penya, no sé valtrus, però jo ja tinc l'atac de cor aquí a la cantonada del carrer i m'està trucant per telèfon per agafar-me....

    FREGONES APUNT? Els matxacarem? Que algú em digui que si amb convenciment siusplau!!!

    BARÇAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!

    ResponElimina
  5. Dona'm 5 minuts i tens el convenciment a punt.

    BARÇA!!!!

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM