Menu

dimarts, 9 de novembre del 2010

Porríssima Jornada 10

7 comentaris:

  1. Ara seria un bon moment per ficar un "no m'agrada". No m'agrada que el sector femení ens haguem tornat a quedar soles a baix (casi, jejeje). però remontarem!!!!(ni que sigui alguna posició...)

    ResponElimina
  2. Jo vull fer una queixa formal al grafiquista... entenc que necessitis pujar la teva autoestima, però crec que és molt descarat posar-te segon només per guanyar-me la batalla moral... (ara em sortiràs que has fet un 8 i jo un 6 i tal... però això només són excuses!)

    Guanyaré la guerra! I com he dit abans Maxwell podria anar a fer de MAXcota!

    ResponElimina
  3. Nanu nanu nanu quina caqueta.... ja sóc dalt i no hi ha qui m'aturi... On és la penya? Que passa que jugo sol?¿¿?¿ jajajaja

    ResponElimina
  4. Saulísssim, ja fa dues setmanes que no entregues, què passa? Virus feina? Virus London? Virus massa vida social?

    ResponElimina
  5. Ja m'acosto altre cop... tot i la despistada de la setmana passada ja començo a escalar posicions... JA VINC PENYA!

    ResponElimina
  6. Grande Al-fatah!!!! Que bé que tornis a ser aquí!!!!!! jejejejejej

    ResponElimina
  7. Ben tornat Al-fatah! Però no pateixis, que per allí dalt no hi tens res a pelar, no t'hi escarrassis.... Akest any hi haurà renovació a tutipleni.

    Akest vespre Barça-Ceuta... PARTIDÀS!

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM