Menu

dissabte, 24 d’abril del 2010

Barcissim.com reclama...

Saul, fes un video de llagrimeta

3 comentaris:

  1. M'agrada!!!! M'agrada tot! M'agrada la foto de sota d'aquest post, m'agrada que es facin posts per fer peticions. M'agrada que el Saragossa empati amb deu, 1 a 1 amb el madrid (minut 65), m'agrada... simplement m'agrada aquest blog.

    El trobo ETSELENT I INSUSPETXAT!

    ResponElimina
  2. La merda de madrid ha guanyat arrossegant-se com sempre. Però penya! Ja queda una jornada menys i tinc clar que aarribarem a la última a 2 punts del madrid. El madrid guanyarà i nosaltres empatarem i llavors... pam! gol average i lliga de capello a la cara.

    Dimecres remuntem segur i sigui qui sigui a la final el passem per la pedra!!


    P.D.: Intentaré fer algo pepíssim meu, però tinc molta fenia (com sempre) no m'ho tingueu en compte...

    US ESTIMO!!!

    ResponElimina
  3. Fes-lo, fes-lo, fes-lo... Ara és el moment de TORNAR (amb majúscules, perquè has tornat una miqueta amb minúscules!) jajajajaj Ai que et caurà una trunyada... jajajajajajajaj

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM