Menu

diumenge, 11 d’abril del 2010

Jo em quedo amb això

Estimats barcissimmaniàtics!
Quin dia! Felicitats a tots! Avui és un dia d'aquells que t'aixeques somrient. Avui fot un sol que la vibres. T'aixeques feliç. Amb ganes de veure les reaccions, la premsa, les declaracions... Degustar i assavorir aquest moment. Realment és difícil donar-se compte del moment que estem vivint. D'on venim i on anem! Etselent! No hi una atra expressió per definir-ho.

La lliçó de futbol. L'actitud de l'equip. Messi brutal. Valdés increíble. Xavi indescriptible, contra l'àrbitre, contra el joc brut, contra els milions de Florentino... PENYA! Això és insuspetxat! Ara bé. Jo, de tot això, de tot el que va passar ahir a Chamartín, em vull quedar amb un detall. Tal com va fer Piquetes Piquembauer al marcar el 6è gol l'any passat, Messi i Pedro tal com marquen fan un gest. Un gest instintiu. Un acte reflex. I és la màxima expressió de la cantera. ENSENYEN L'ESCUT. Ensenyen la samarreta. Al Bernabeu. A tota la cara del merenguisme aquests xavals que han mamat de la Masia saben perfectament el que això significa. I això penyíssima és impagable!

L'experiència en conjunt va ser brutal. Però jo em quedo amb això:


5 comentaris:

  1. Si senyor nanu!!!! M'agrada quan parles que vam lluitar contra tot, pq va ser així... Contra l'arbitre, contra la pudor dels mrengues, contra la seva ràbia i impotència, contra les seves faltes i brutícia permanent, contra tot.... i tot i això, ens vam aixecar, i vam saber "ser nosaltres" i rematar el rival, apuntillar-lo i acabar per desquiciar-lo. M'encanta veure la cara de Cristiano avui a la premsa...

    M'encanta el partit d'ahir, m'encanta el gest de Messi i de Pedro, m'encanta que ja sigui habitual pel Barça saltar d'alegria al Bernabeu... Ho tornarem a fer aquesta temporada? Qui saa; pq nosaltres, no anem dient que hi arribarem, solsament "anem fent camí", com la vaca cega de Maragall!!!! (quina gran vaca)!

    És un bon dia avui, un molt bon dia.


    I a més fa sol...

    ResponElimina
  2. perdon saulissim!!!

    debes haberla subido cuando yo escribía...q he estado un rato!!

    Lo importante es que desde ayer a las 22:00 somos líderes, y esperemos q lo seamos hasta el 22...de mayo!!

    ResponElimina
  3. Cap problema felissuca! Som un tàndem! Moviment! Moviment!! Així m'agrada!!!

    ResponElimina
  4. M'encanta aquest ambient i m'encanten aquests dies. Resulta que ahir vam guanyar als merengues, resulta que ahir ja vam anar a canaletes, resulta que som del Barça i resulta que el Barça és el millor. I més, quan veus que els teus jugadors saben el que significa aquesta samarreta, et demostra una vegada més la grandesa d'aquest club.

    Gran Barça, gran Barcissim.com!

    ResponElimina
  5. I una referència més a l'escut que també vaig trobar memorable: el petó del Milito quan va ser substituït, dirigint-se a la grada.

    Felicitats barcíssim.com! Quina nit, la d'ahir!

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM