Menu

diumenge, 14 de setembre del 2014

Entra Neymar

Amics barcíssims: podem seguir tirant coets. Pa, pa, pa, pa i pum.

Impecable començament de temporada del Barcíssim amb un Déu Nostru Senyor reenxufat, nous fitxatges adaptant-se ràpid, molta gana i una actitud global de l'equip molt bona. A sobre els nostres amics merenguíssims s'estampen amb la columna quan encara no han tret el cotxe del pàrquing. Etselent i deliciós aperitiu per començar la temporada. Benvinguts a l'aspactacla.



Ahir, un cop més, partit treballat contra els lleoníssims (equip de Champions) a l'estadi. Moltes ocasions, joc vertical i apretar fort fins a rebentar la porteria del contrari. Com ha de ser. Aquest cop gràcies a l'aparició d'un tio que va sortir de la banqueta en els últims minuts. Un home que encara no té mot a Barcissim.com (tema que hem de solucionar en breu). Un paio que l'any passat va portar 15 tofes diferents al cap com si fes una càsting i que sembla que aquest any s'ha decidit per una. Tofa. Pero una. Parlo de Neymar Junior. Jo proposo dir-li Cor Petit, pel tema de Júnior però ja ho pulirem.

Cor Petit és un tio de 22 taquíssims. Molt jove. Fitxat amb un pufo del 15 i penya empresonada que morirà pel mig; però fitxat a temps. Líder de la Canarinha per mèrits propis i estrella indiscutible del Barcíssim, Cor Petitíssim, que de fet si el pintem de verd s'hi assembla força, ha fet mèrits suficients per guanyar-se l'admiració dels socis i aficionats més tribunerus i caralverístics de can barça.

M'agrada especialment que hagi començat fort aquesta temporada. El tio torna pel Gamper i enxufa 2. Hola. Es torna a lesionar però reapareix al Madrigal per dinamitar el partit i funciona. I ahir 3/4 del mateix, comença a la banqueta, surt a la segona part i la peta així: pa i pum.

M'agrada destacar això, perquè aquest tio ho està fent molt bé. És dels pocs que podem salvar de la temporada passada i és un paio que quan surt, treballa, corre, la lia i fot aspactacla i guanya partits. I per això se'l paga. El que faci fora l'estadi me la rempampimfla sempre i quant no posi en risc la seva integritat física, està clar. I dic això perquè estic una mica cansat d'articles com aquest del gran Joan Maria Pou (un aspactacla de tio tot sigui dit). I cansat també de dedicar rius de tinta quan l'altre dia signa una bota al madrigal mentre escalfa.

No s'ha de fer? No. Que potser podria penjar menys fotos a l'Instagram? Poster. Però penya, si ha de seguir jugant així per mi com si es fa un Tinder i signa calces a Budai. El tio no ha fet res dolent, té 22 tacos i és un xaval, que s'ho passi bé a fora i al camp i llestos. Calmem-nos una mica. La culerada sempre anem amb les històries aquestes de la imatge que hem de donar al soci quan jo penso que en realitat qui fot més pena és el soci engegant campanyes incendiaries cada dos per tres.

Mira el tio: comença la lliga i a tope! Mirem una miqueta de futbol, mirem el que fan al camp i a partir d'aqui critiquem i deixem-nos estar de l'entorn i de mogudes que som uns experts en tirarnos calaveres al nostre terrat.

Bé Corpetitíssim!! Ja no fem Xibeques però vindria a ser algo així! Vamos!


11 comentaris:

  1. A veure, i per importancia de punts:

    1. Corpetitíssim em sembla un espectacle!

    2. Estic d'acord que sembla que va per bon camí, però jo continuaria prenent-m'ho amb calma pq ha tingut dues acuacions curtes (i bones). Farà falta veure quan se li demani haver d'assumir el 100% i tirar del carro, si respon. Que jo crec que sí.

    3. D'altra banda, crec que li hem de demanar que aquesta temporada exploti. Serà la seva segona temporada i ha de demostrar que està cridat a substituir Déu al capdavant del Regne dels Cels...

    4. EL tema xarxes socials i entorn de Corpetitíssim no és un tema fàcil. Recordem que va venir a can Barça amb uns colegues, que es fan dit Toys (per cert, hem de saber que se n'ha fet). I està clar, que si la pilota entra, això queda en segon pla, però quan no entri, ha d'estar preparat per respondre, pq se li rendiran comptes. Lamentable? Pot ser, però és així, i ho sabem... Ell també ho sap.

    5. Joan Maria Pou: un espectacle de tio, sí! Però no creieu que ja cansen una mica les seves celebracions dels gols? Tema obert...

    6. La secció de Gol Sud sempre li dona un "empaque" al blog difícil de superar. Bé Saulíssim!

    ResponElimina
  2. Ostia! Gran entrada, és molt cert això del "empaque", no sé ben bé què vol dir però sembla positiu i hi estic d'acord.

    Corpetitíssim és un bon nom, només esperem que no tegui ous per la boca... la part bona és que si li tallen un braç el podrà regenerar! Vamos!!!

    Després, jo vaig a fer de tribuneru. És un tio jove, ok, però se li paguen 10 kilos l'any i el club ha de poder posar certs estàndards. Penseu que hem arribat a un punt que cada putu tuit o instagram és una pàgina al Mundo Deportivo i això no és bo. A veure, jo tinc la meva llibertat però per la meitat del sou em trec totes les xarxes social ràpid eh... És un tema complicat... Jo no critico que faci el que vulgui, critico el fet que ho publiqui als 4 vents...

    Pou mola i sempre ha molat. Tot i que haurien de deixar d'innovar perquè han arribat a un punt de popularitat que d'oients ja només en poden perdre... També han d'anar alerta.

    Neymar pinta bé sí, però tampoc ens podem flipar. Ni Munir és el nou Messi ni Neymar serà el nou Romario ara per ara. Que sembla que anirà millor que l'any passat sí, però encara m'ha de convèncer molt!

    ResponElimina
  3. Crec que en Júnior no treia ous. És son pare. Que treu ous plens de bitllets de diner negre. Crec. Haig de contatrastar-ho.

    Pel que dieu del bon camí. Estic d'acord. Només dic que si no hagués destacat ja se li estarien tirant pedres ara sas? En plan: eh tio et vam avisar, et tenim al punt de mira. I això és el que no m'agrada.

    Segueixo sense entendre quin problema hi ha amb el tema de les xarxes socials. Què vol dir que quan la pilota no entri se li tiraran a sobre? Quin problema hi ha en que publiqui la seva vida? Si no marca se'l criticarà per no marcar i punt. I si cobra 10 kilos els cobra per jugar a futbol, cosa que està fent prou be.

    Un altre tema (que no em sembla malament) és que el club tingui un codi de comportament X. Llavors, si el tio se'l salta: pam sanció i tira milles. No podem estar tot el dia fiscalitzant. Els senyors de Mundo Deportivo me'ls imagino en ple estiu o en ple virus fifa avorrits a les oficines i entra un i diu: twit de neymar!!! Vamosssss!! I venga. Però això és un cop més lentorn.

    Tema Pou estic d'acord que s'ha de renovar però és que l'alternativa, el mític Puyal ursai jans flequit oju eh

    Vamos

    ResponElimina
  4. Merda pet l'entorn!! Vamos!

    ResponElimina
  5. Si jo estic d'acord amb tu, pero el que no em negaràs és que si la pilota entra, tot funciona, i que si no entra, es comencen a buscar respostes del pq no entra; i l'entorn o la premsa o com vulguis dir-li, té un paper molt important modelant la opinio del soci...

    ResponElimina
  6. Per cert: propera entrada: 1500. Ull

    ResponElimina
  7. Merda per tothom! Banach, tens feina...

    ResponElimina
  8. A veure, tema publicar la vida jo crec que no pot ser que penya amb aquests sous estratosfèrics no es puguin controlar dins del club. Jo crec que si vols ser jugador del Barça a part de jugar a pilota has d'acceptar certes coses, ets una figura pública amb influència i has d'anar al loro.

    M'explico, vols jugar al Barça i guanyar una milionada? D'acord, has de renunciar a certes coses... I si vols compartir la teva vida, fes-ho quan et jubilis que total no et queda tant! Només demano que haurien de tenir prou vista i compartir amb seny. Et creus que Planxes no fa el que li dona la gana? Potser és 10 vegades més fiestero que Corpetitíssim, però com que no ho pregona, no se'n parla i fora polèmica...

    Tema Pou i Puyal, sempre preferiré Pou perquè amb ell hem viscut l'época gran, igual que una generació anterior seguirà Puyal per l'Urruti etc. Però cert que han de canviar coses.

    Tema entrada vaig de bòlit... si algú s'ofereix... Sinó miraré de fer algo, però no espereu res impactant...

    ResponElimina
  9. A veure, crec que cal plantejar el debat en els termes importants:

    Planxes surt més de festa que Corpetitissim?

    Endavant...

    ResponElimina
  10. Podria ser... I bé que fa i bé que fa sense proclamar-ho als 4 vents...

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM