Menu

dilluns, 15 de setembre del 2014

Resum d'enquestes

Què farieu per evitar els virus FIFA per no haver de suportar setmanes sense barça?
Prohibir les seleccions
  1 (8%)
Que totes les seleccions portessin la samarreta del barça
  4 (33%)
Convidarieu Blatter a sopar i li tirarieu el cafè calent per sobre la cara
  5 (41%)
No m'agrada el cafè
  3 (25%)
Jo es que les setmanes que no hi ha futbol del barça, em quedo a casa en pijama i sabatilles del barça
  2 (16%)
M'agrada la Sonia Gelmà
  3 (25%)

Quin renom li posarieu a Luis Suarez?
Mossegadetes
  1 (9%)
El Gos
  8 (72%)
Luisito
  0 (0%)
A Sua Sua Sombra
  2 (18%)


3 comentaris:

  1. Com t'has petat l'entrada 1.500 no? hahahaha

    ResponElimina
  2. jajajaja, no, ho he mirat i hi havia uns borradors no publicats i la que vindrà ara sera la 1500. Pobre de mi, no m'hagués petat un moment historic home...

    ResponElimina
  3. Fes-la tu home que ets el president hahaha

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM