Menu

dilluns, 24 de novembre del 2014

Ja tenim equip!

Sí nois, després d'un virus PIPA on tot semblava que se n'anava a pendre pel sac, arriba el dia del Sevilla i a Messi li dóna la gana de jugar. Allò que deiem que no teníem equip per jugar contra equips seriosos (PSG, Madrid, Celta...), arriba el Sevilla que aquest any està a tope i se n'endú un sac.

Dues conclusions ràpides sobre la victòria de l'equip: la primera és que ni abans érem tan dolents ni ara som tan bons. La segona és que s'ha demostrat que si tots els jugadors hi posen ganes competim molt millor.

Ara bé, després de fer una pinzellada ràpida a l'equip anem a individualismes: quan Messi vol jugar no hi ha qui ens pari (de fet no hi ha qui el pari a ell i llavors guanyem tots...). El tio s'ha cascat 253 gols en Lliga, al tanto les orelles! No cal fer una llista de tots els rècords que té, però està cada cop més clar que un jugador com aquest no el tornarem a veure mai més. Disfrutem-lo!


8 comentaris:

  1. Booooooh!!! Quines ganes tenia de buidar el pap:

    1. Coincideixo amb que abans no erem tan dolents, però no crec que ningú cregui que ara som super bons. La culerada no se'n refia. Falta regularitat. Jo penso que estem de puta mare i progressem adequadament i al final de temporada optarem a tots els títols (com sempre).

    2. Vamos Déu!!!! El pavo deixa anar unes declaracions de puta mare (les trobo etselents cada cop que parla) perquè tota la bocamollada tribunera caraverística comenci a remenar merda i pam!! Hat trick i Zarrassu a la cara!!! I fregones. Com mola Lionel... crec que passo de ser més del Barça i em faré de Messi. Si fitxa pel Madrid pq ens el carregarem fijo, em faig merengue!!

    3. Conicideixo amb totes les calaveres que es van tirar quan van sortir Bartomeu i Zubi al video de l'homenatge... Però què us penseu penya??? Amb lo etselent i fàcil que hagués estat agafar aficionats i socis del Barça agraïnt a Messi els gols... i no. Pues calaverassu en tot el front i fora!!

    4. El gos molt bé, fent assistències i jugant per l'equip i tot.... PERÒ SUCA EL GOS O QUÈ!!!

    5. Miopies penya. Oju el cas Miopies... molt dur eh? Jo si fos ell no entraria a quiròfan pq al pas que va al igual ni en surt... Boh!!!

    Vamgos!





    ResponElimina
  2. hahahaha estic molt d'acord amb tot! Sobretot amb els punts 4 i 5...

    ResponElimina
  3. Estic bastant d'acord amb tot, menys amb la sensacio de que quan Messi vol jugar i juga bé no hi ha qui el pari... Desafortunadament al meu entendre ja no és aixi. Messi és molt pero que molt bo, pero no tant com abans (i és normal). Messi quan està il.luminat costa molt de parar, pero jo crec que ens hem d'anar acostumant ja a un Messi que despunta de forma irregular, i no se li pot demanar més regularitat de la que ja ha tingut tots aquests anys.

    Perque quedi clar... jo crec que Messi no guanyarà més la pilota d'Or (espero equivocar-me). Crec que ha estat lu millor que s'ha vist mai (per suposat el que jo he vist) pero que és impossible rendir al nivell que ho ha fet durant tants anys. No podem exigir-li que decideixi tots, absolutament tots els partits. per aixo crec que es va fitxar Neymar, pq progressivament el vagi substituint fins a convertir-se en el nou jugador franquicia de l'equip, com passa amb Brasil.

    i tot aixo ho dic desprès d'un Hat Trick i rècord de Zarra; que no se'm titlli de tribuneru...

    Per altra banda, un tema que em preocupa (a banda de'n Miopies, que deu ni do la cornea que li ha saltat...): Andresito? tornarà? el comencem a donar per "substituible" en aquest Barça?

    ResponElimina
  4. Per cert, fer pessigolles a Messi, és fer-li MESSIGOLLES?

    MESSIGOLLES = Messi + Goles ?

    ...em faig por!

    ResponElimina
  5. tu canviaries Messi per CR7 aixi rapid oi? Boh...

    ResponElimina
  6. Jo no, jo crec que Messi encara pot guanyar 4 Pilotes d'Or si ell vol...

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM