Menu

diumenge, 16 de novembre del 2014

Punyetassu per en Pomes i La Toia


Gran imatge la que podem veure avui en aquest article de Marca on es pot apreciar clarament com aquestes dues xustes de jugadors fan exercicis per entrenar-se a ser més xusta.

Val la pena analitzar un parell de detalls. El primer és el punyetassu (suposadament merescut) que els hi està a punt de caure per la banda esquerra de la foto (boh!). Per altra banda, i per si erem poques xustes en la imatge, tenim el bo d'en Banquetes per allà darrere gambant...

Ànim penya! Som els millors!! Vamos Xusta club!!

5 comentaris:

  1. Hahaha m'agrada molt aquesta foto. Jo crec que la Toia està dient: "Per què estires si no jugarem...".

    Caldria saber de qui és el puny, jo aposto per Miopies.

    ResponElimina
  2. Per cert, heu llegit l'article? 'Pomes y Toia desconentos en el Barça'. QUINS CULLONS!!!! El Barça està desconent amb ells... Que fotin el camp ja home...

    ResponElimina
  3. jajajajaja! De fet en Pomes no escalfa, està tirant una patada cap endavant pq li ve un altre puny de cara a part del d'en Miopies

    ResponElimina
  4. Jo aposto per puny de llet de cantera...

    ResponElimina
  5. Ben vist, però Llet de Cantera ha tornat a la disciplina del B... Jo el descartaria...

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM