Menu

dimarts, 22 de desembre del 2009

El tingaldo del FIFA World Player

http://es.fifa.com/mm/document/classic/awards/01/15/14/83/resultsfwpg09menforfifa.com.pdf

En aquest link es poden consultar les votacions dels capitans i els seleccionadors per a l'elecció del FIFA World Player.

M'he dedicat a trobar les coses més destacades o curioses... Us les poso aquí a veure què en penseu. Crec que no es poden votar jugadors del propi país, però de totes formes hi ha coses curioses.

Argentina: Mascherano va votar a Michael Essien, Steven Gerrard i Therry Henry!!!!!!
Maradona va votar Didier Drogba, Wyne Rooney i Zlatan Ibrahimovic!!!!!!!
(Vale que no puguis votar a Messi, però Xavi i Iniesta hi haurien de ser! Ara, ben vist això de no posar ni KHmerdes ni a KK)

Camerún: Samu va votar a Lionel, Iniesta i Xavi
(Em trec el barret amb Eto'o, buscant el favor al Barça, ets l'amo!)

Espanya: (Aquí agafeu-vos...) Casillas va votar a KHmerdes, Kaká i Messi.
Del Bosque va votar Messi, KHmerdes i Drogba.
(Casillas nanu, se't veu tant el plomero pel retrovisor! Mira que Del Bosque és merenguíssim, però és evident a qui s'havia de votar no?)

Namibia: Tom Saimfiet (seleccionador) va votar Tonyes!, Ballack i Messi.
(Em sembla molt curiós que a Namibia votin al Tonyes...)

Bé, si teniu una estona podeu anar mirant que hi ha coses molt curioses, com països que voten a Casillas... jajajajajaj Bé, de nou es veu que aquí la penya escombra cap a casa, però lu de Casillas...
Bé, m'ho callo perquè encara la diria massa grossa.

6 comentaris:

  1. A mi no em sorprèn gens la votació de Casillas. Partint de la base que ell mateix no hi hauria de ser en l'11 en detriment de Valdés... foten pena. S'arrosseguen i l'únic que saben fotre és amanyar votacions per que no es noti la pena que han arribat a fer aquest any!

    PENA MERENGONA! PENA!

    ResponElimina
  2. Penya! quin dia anem a Montserrat???? Jo vindré per veure els que hi aneu en pilotes! Heretgia!!!!!! Sou una colla d'heretges, però jo vull veure com cremeu a les flames de l'Inquisició! jajajajja (Riure malèvol)

    ResponElimina
  3. Jo crec que, una vegada empadronats a Abu-Dhabi, hauriem de pujar a Montserrat tots en pilotes, amb els mitjons nous, cantant en swahili i, quan arribem a dalt, practiquem l'onanisme plorant desconsoladament.

    Què us sembla? Quan quedem?

    ResponElimina
  4. el dia 25 de desembre a part de fum fum fum, em va bé...

    ResponElimina
  5. Vinga doncs. Tot sigui pel Barça!

    ResponElimina
  6. per cert penya! Ningú ha vist la portada del marca d'avui??? festival de l'humor!!! jajajajaj

    http://www.marca.com/multimedia/primeras/09/12/1223.html

    gràcies senyors del marca per arrancar-me un somriure per començar el dia... així la jornada és més amena. gràcies

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM