Menu

dijous, 3 de desembre del 2009

Quin golàs...

7 comentaris:

  1. es un golas de la parra...

    per cert penya ens estan prenent el pel...

    http://www.elmundodeportivo.es/web/gen/20091203/53836666922.html

    Aixo ho va fer barcisim.com un dia abans...comenso a tenir els ous carregats de racansa...

    ResponElimina
  2. aquest es-pect-zla-tan no té límits...

    és veritat pepíssim nostru!!! el talent és el que té, la penya es còpia, podriem escriure un llibre amb la quantitat de "coincidències sospitoses..."

    CONTESTA'M EL MAIL CABRÓ!

    se t'estima

    ResponElimina
  3. ei saulissim meu...et contestare el mail...per dirli dalguna manera...pq per escriure lu que em vas escriure jo estaria una setmana...es una puta biblia amb preguntes!!!

    aquest finde sense presses tel contesto...Saps que testimo?

    ResponElimina
  4. ajajajajj okok amb la calma, trankis, em pensava q no el rebies.

    saps que et rebentaré el cakíssim?

    ResponElimina
  5. Compreu-vos una habitació amb un llit rodó i digueu-vos-ho tot allà...

    ResponElimina
  6. Bé nois, comencem a preparar-nos pq aquest cap de setmana anem a veure un Depor que està molt amunt a la classificació!

    S'ha de guanyar!!! Si es fa espectacle millor, si no, 3 punts i cap a casa.

    BARÇA!

    ResponElimina
  7. VINC AL FRANKFURT PENYAAAAA!!!

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM