Menu

dijous, 21 de gener del 2010

Amenaça a barcissim.com

5 comentaris:

  1. jajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajjajajajajajjajajajajajajajjajajajjajajajajajajajajjajajajajajajajjaajajjajajajajajajaj

    ResponElimina
  2. uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

    ResponElimina
  3. ejem, ejem.... a veure anem per parts.

    D'entrada nanu, si vols bulles no cal ni que em vinguis a buscar que ja vinc jo a veure't en persona d'aquí una setmaneta.... Ok? T'ha quedat clarito?? Cuidadín. seguim.

    Vull dir que la teva expressivitat amb un missatge curt, contundent i directe és potent. Més potent que una trunyada. I ho valoro com a tal. Però tinc respostes. ai jef ansers.

    Com a soci fundador de barcissim.com reconec els meus drets i responsabilitats i estic d'acord amb que ens hem d'exigir els uns als altres. El tema de la interfície ve de lluny. Ve de la barcissimera. I potser va ser una grata sorpresa per tots que resulta que amb el pas dels dies s'ha anat difuminant. En aquest sentit vull que sàpigues que penso com tu. És a dir: enxufem la interfície ja o què penya!!!! Cada dia quan m'aixeco penso això.

    Què passa? Doncs que tot té un procés i les coses, si no es fan bé, de vegades millor no fer-les! estem d'acord? ok.

    La laboriosa, creativa, complexa i meditada feina d'aplicar la nova interfície a un blog de primer nivell mundial i en plena expansió com és barcissim.com no és una tasca fàcil i requereix el seu pas a pas. També requereix d'un estudi previ que no afecti a les funcionalitats pròpies de la plataforma multimèdia impregnada en estereotips pluricel·lulars notificats aleatòriament en sectors empírics, sistemàtics i electrofacials de cada un dels seus elements. Car, no?

    Per acabar, dir que la única cosa que s'ha de fer és penjar el puto codi nou i per això es necessita un professional especialitzat (jo no ho sé fer, vamos, no m'atreveixo) i aquest tio, que va muntar la interfície deinteressadament, pues va de curru fins les celles i no troba un forat per fer aquest últim pas.

    No patiu! Està tot controlat i en breu la nova interfície estarà penjada. Demano! Per favor!. Demano! Quicir! Demano!!! una miqueta de paciència. És qüestió de dies. Em comprometo a que estigui penjat al febrer!! Queda escrit!

    Pepíssim nostru!!! no saps com t'estimo.

    Au!

    ResponElimina
  4. http://link.brightcove.com/services/playe/bcpid28066806001?bctid=62753796001

    Mireu al 2'47". Qui dels dos és més crack?

    ResponElimina
  5. ya empiezan los hackers...

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM