Menu

dissabte, 16 de gener del 2010

Es veia venir

I pam!!!




9 comentaris:

  1. Gran resultat! Tot i que jo no em pensava que guanyessim de pana a la mitja part eh...

    D'ahir m'agradaria dir que Zlatan no està fi, Tití segueix provant i no hi ha manera i Pedro entra i fot gols... I lu de Messi és espectacular: no juga bé i fot 2 o 3 gols!

    Puta mare penya!

    ResponElimina
  2. LIDERÍSSIMS.
    Ja era hora que els hi endolléssim quatre boniatos a aquests fills de la gran puta marrullerus.

    Mira que ahir no em venia ni de gust veure el partit perquè ja estava saturat de veure la cara de gilipolles del puto Palop, la forma de correr del puto Capel (com si fos un gos eixarrancat) i les canilles del Navas de merda, que corre com un fill de puta perquè s'ha passat la puta vida robant carteres de guiris al voltant de la Giralda. No em venia de gust, però em va entrar tan fi veure la PALLISSA que els hi vam fotre.

    Abraçades amics,

    ResponElimina
  3. http://www.footytube.com/video/ac-milan-siena-jan17-31602

    Mireu cap a final el 4-0 de Ronnie! BRUTAL. Ha fet un hat-trick!

    ResponElimina
  4. Ei Hoyt Thorpe...
    Em va passar exactament el mateix que a tu...no tenia gens de ganes de veure el partit...pero quina massacre sevillista mare meva...

    Per cert ningu comenta el meu putu gran encert amb el resultat de Bilbao!!! Mare meva estic super orgullós dhaverlo endevinat!!

    ResponElimina
  5. Ja saps que ets una màquina! Va faltar el gol anulat a Zlatan! jajajajaj Ja podries fer la porra... tros de quòniam!

    Penya! TInc un 6 a la porra! Estic super orgullós! I si no m'he errat el líder punxa! jajajajaj

    ResponElimina
  6. Mare de deu quin partidàs de Roonni... A veure si torna a ser el d'abans,,,

    ResponElimina
  7. Estic dacord nanu...quin puto partidas de Roonie...Pero penya em quedo amb el Golàs de Borriello!! Es brutal!!!

    Lultim de Roonie tb esta de luju e pero...

    ResponElimina
  8. em trec el barret davant de lionel. jornada rodoníssima penya!!

    ResponElimina
  9. per cert! punxu gros a la porríssima! un trist 4 q crec que em farà perdre posicions... ESCABETXINA EN LA ZONA MITJA!!!

    casun...

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM