Menu

dijous, 14 de gener del 2010

La merda del partit

Estic fart, desesperat i enrabiat que aquest home segueixi tenint minuts en aquest Barça; resulta que Bojan no pot jugar, que s'ha d'anar a poc a poc, que Pedritísssim no va per davant d'Henry, que és questió d'experiència, que Tití ha de jugar pq ja anirà agafant el ritme... Però que estem rucs o que? Aquest paiu ens pren el pél home... La temporada passada la va fer brutal, però aquesta torna a ser una puta merda. FORA DEL BARÇA!

Indignant...

12 comentaris:

  1. Estic molt d'acord amb aquesta merda. Ho sento per la Frans, que el defensa al ultrança, però titirríssim ja està caput. Ahir, una vegada més, va ser desesperant! Ves a Jugar a la MLS que allà faràs algo i tindras la Eva Longoria a propet, au.

    Penya! La propera entrada és la 1.000!! Banak! Fes un trofeu ben macu! Que estem molt negatius!!!!

    ResponElimina
  2. MLS= Merda Lliga Solemne?

    Pq li va que ni pintada...

    ResponElimina
  3. pues jo trobo q va estar més "encertat" ahir Titi que no pas Ibra, que l'hagues hagut de canviar només començar la segona part. Un vot de confiança!!!de seguida repartiu merdes vosaltres

    ResponElimina
  4. Sí, això ho tenim.. repartim molt ràpidament... però a Tití feia dies que li rondava sobre el cap una bona tufa... I li ha caigut, li ha caigut de plé!

    ResponElimina
  5. Jo continuo pensant que no se la mereix...i que se li ha de donar un vot de confiança. N'hi ha altres que tampoc tenen el rendiment de la temporada passada, bueno casi ningú. No es pot ser sempre brillant!!!I crec que intenta fer-ho lo millor possible pobre xic!!!
    Però valtros maneu...si li toca merda, pues li toca merda

    ResponElimina
  6. BÉEEEEEEEEEEEEEÉ!!!! MERDA PER TITÍ...
    A mi és una merda que em venia molt de gust...!
    A més, mira-li la cara,,, si ell reconeix que se la mereix!

    ResponElimina
  7. Mira que jo he estat un ferm defensor de Tití durant tot el que portem d'any, però amb bona voluntat no n'hi ha prou per jugar al Barça...

    Per tant, anoto a la meva llista de morts a Tití... em sembla que acabarà plena aquest any...

    De moment porto:

    The Mexican
    Jesugrinsky
    Bojan
    Tití

    I si no espavilen niré afegint eh!!!!

    ResponElimina
  8. Està bé fer llista...

    Però tu sempre has estat de matar fàcil!

    ResponElimina
  9. estic d'acord que tití sempre intenta fer-ho lo millor possible... i aquí és on està el problema!!! Pq mira quins xurros li surten!!!jajajaj

    Linyolíssim titular ja!!!!

    Banak. Suposo que en prepares una de grossa per l'entrada 1000 no?? Jo li fotia una Champions no?? Algu gros, que ve de gust home!!

    ResponElimina
  10. Actaulització de la meva llista:
    The Mexican
    Jesugrinky
    Linyoles
    Barnús
    Juanitu

    Tu i la telepatia Saulíssim! Ho tenia claríssim que havia de ser la Champions! jajajajaj

    ResponElimina
  11. Buuuuuuuuuuuuuuu! Ja sóc mort!

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM