Menu

diumenge, 10 de gener del 2010

A la mitja part ja t'adverteixo que per mi ets...

4 comentaris:

  1. Jo si! I també estic d'acord en matar a Jesugrinsky! I Tití... Tití mira que l'he apoiat mooolt eh... però que desperti aviat...

    Heu vist el gol de Messi? Quin tio no?

    ResponElimina
  2. jo també estic d'acord! putu mexican!! de cada 10 cagades 1 passe bo... jo ho sento però se m'ha acabat el crèdit. no el puc veure. Què passa? Que a la segona part no l'ha cagat tant?? Penya portem 17 jornades!! Milito 100 cops abans que mexican.

    Anàlisi del partit:
    Barça bé. Fidel al seu estil. Tocant. Bé. Però penya fotem unes arrencades de partit que la vibres d'empanades. Killíssim brutal. Linyolíssim endollat. M'agrada. Lionel casi no ha aparegut,però ha fet 1 hat-trick i 1 golàs (brutal). Xavi fluix. I finalment, un home, un gambador, que corre per la banda, amb barnús, amb cinturó.... està negat tu. negat.

    Millor jugador del partit: jesugrinsky.

    ResponElimina
  3. això s pitjor q una merda?

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM