Menu

divendres, 21 de maig del 2010

Noves samarretes...


Penya, jo no sé que n'opineu, però a mi no m'acaben de fer el pes. La primera pot ser que acabi agradant, més si fem espectacle. Un cosa que sí que no m'agrada és tornar als pantalons vermells, que és com ha sortit Villa a la presentació...

Pel que fa a la segona em reservo els comentaris per no ferir sensibilitats, però crec que el senyor Nike se'n va anar a cagar i va surtir aquest xurro...

Què en penseu? Sóc jo que tinc el gust al cul o és el senyor Nike?

8 comentaris:

  1. a mi m'agraden!!si que la segona es rara de color verd...perd una mica el blaugrana...però esta bé!!!a part el verd es el color de l'esperança, això els ajudarà ;)

    ResponElimina
  2. No esta mal!
    La primera equipación es quiza demasiado "grana"... y las lineas de los pantalones un poco caoticas. La linea amarilla del cuello un poco excesiva...
    La segunda equipacion no me sorprende... la prefiero a la camiseta "naranja-rosa-salmon maricon" de este año. Verde Tous...dos equipos ganadores unidos por un color...me gusta! Lo del pecho blaugrana pues no me acaba de convencer...podrian haber echo un linea en plan River blaugrana, o tipo la equipacion del Lyon... pero el pegote del pecho no acaba de molar!

    Como se nota que estoy de examenes! Maxima participacion!

    ResponElimina
  3. echo??? de verdad he escrito echo??? lamentable!

    ResponElimina
  4. pecho jaumet, has escrito pecho jajajajaj

    ResponElimina
  5. Vull recordar una frase que em va dir Saulíssim l'any passat... la conversa va anar així:

    - Juanitu: Saül, tu que en penses de la samarreta d'aques any (any 2009-20010)? A mi no m'acaba de convencer? i a tu?
    - Saül: a mi m'agrada
    - Juanitu: sí, però la veig massa arrapada i masses línies...
    - Saül: a veure kurna... tu espera, quan associis la màquina de fer futbol que és el barça, amb la nova equipació, serà un putu espectacle!!!

    ...i així va ser! La de lany passat, l'he acabat trobant brillant, espectacular...

    I aquest any passarà el mateix; quan lionel marqui un gol (un dels molts) memorable, amb la samarreta verda color esperança amb pegote blaugrana al "pecho", tothom fliparà i associarà la imatge a l'espectacle del Barça!!!

    Així que endavant les atxes!!!!

    BARÇAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

    ResponElimina
  6. Per cert, a mi m'agrada el pegote al mig del pit!!!!

    Sobretot si el pit és el de Chigrinsky, un pit de pollastre!

    ResponElimina
  7. Bueno... bueno... una cosa és que la samarreta faci història o l'equip jugui bé o no... Però per exemple, a mi la verda de Ronaldo encara no m'agrada encara que guanyessim la Recopa...

    Estic d'acord que s'associa a l'espectacle, però la mango d'aquest any no ha fet gaire furor que diguéssim...

    No ho sé, jo no estic gaire convençut. I si fem espectacle no serà per la samarreta, serà perquè som un espectacle d'equip! jajajaj

    ResponElimina
  8. A mi me gusta la primera, la segunda em da asco...que vuelva la amarila!!

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM