Menu

diumenge, 6 de juny del 2010

I el segon finalista és el TAU!

Bon dia bàsquetmaniàtics!

El Madrid ha caigut i ha confirmat un gran fracàs també en bàsquet! Després d'haver fet 12 fitxatges i d'haver incorporat el millor entrenador del món: Ettore Messina, ho han perdut tot! El TAU amb un plantilla molt més curta i amb menys qualitat, en teoria, ha posat als blanc de peus a terra i s'enfrontarà al Barça a la final!

La sèrie comença el proper dijous, i tenim el factor camp a favor... Per tant, anem directes al triplet! Si guanyem aquesta ACB i tenim en compte els títols de bàsquet i futbol, el Barça haurà guanyat 12 títols en els últims dos anys i el Madrid 0!!!!!! 12-0 senyors! 12-0! Em sembla humiliant...

Avui m'he centrat en el Real Ridícul, ja parlarem del TAU abans no comenci la gran finalíssima!

Apunt de bàsquet també, avui a les 19:00 el Menorca pot certificar la seva tornada a l'ACB!

4 comentaris:

  1. el año que viene menorca -real madrid jejejej ja hi tornam a seri amunt menorca i visk barcissim oeoeoe birra birra i la festa no pari

    ResponElimina
  2. De nou ens copien! Es veu que m'he deixat alguna cosa menor que va guanyar el Madrid...

    http://www.elmundodeportivo.es/gen/20100607/53941493630/noticia/el-barsa-golea-al-madrid-11-1.html

    De totes formes el balanç a favor nostre és brutal.

    ResponElimina
  3. Tonc moltes coses a dir:

    1- NO POT TORNAR A PASSAR! Des d'aquí, i recolzant l'entrada del banach amb la super cullera de fusta (que per cert no técap comentari, seguint la regla general) demano que no tornem a passar una setmana com aquesta. Suposo que és la falta de tensió esportiva, l'estiu que s'apropa, les terrassetes, les cerveses, etc... però vamos HOME que en qualsevol terrasseta hi ha wifi i es pot fer una entrada fàcil!!!

    2- MADRID 0 BARÇA 12 (o versió no oficial de mundodeportivo.es 1-11): SIMPLEMENT ESPECTACULAR, INSUSPETXAT (una mica suspetxat estava), BRILLANT, NO HI HA PARAULES... S'han estrellat d'una forma tant espectacular que estic segur que més d'un merengue s'ha suicidat a la capital aquest any...

    3- QUAN FIRMA CESC? Ja m'esta comemçant a inflar les pilotes tota aquesta merda! No creieu que Pepíssim hauria de dir alguna cosa? Com ho veieu?

    4- Un altre tema: ELECCIONS. FAVORITS? Penseu votar els socis? A mi, és una altra cosa que m'està cansant... plats pel cap que si diners que si deutes, que si tu no serveixes,,,, ahhhhhhh!!! Em fa por que entre tots trenquin la joguina que tant bé funciona!!!

    5- BARÇAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

    Adéu!

    ResponElimina
  4. Estic d'acord amb tot nanu! Et vols presentar o què?

    Cesc no crec que firmi aquest any, molt al meu pesar. Touré se'n nirà, molt al meu pesar. Ibra se'n nirà a canvi de Robinho, molt al meu pesar. Sigui qui sigui el president, possiblement sigui al meu pesar...

    Tot em pesa!!!

    EM PESAAAAAAAAAAAAAAAA

    EM PESAAAAAAAAAAA

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM