Menu

dimecres, 23 de juny del 2010

Viatge de tornada...del Bernabeu al Camp Nou

Segons asseguren alguns diàris, el Barça hauria pagat 20
millons d'euros per Mata, la perla de la cantera blanca que
va deixar escapar el Madrid i que va participar en les
últimes temporades a les files del València.
Es convertiria doncs, en el segon fitxatge del Barça en la
temporada 2010-2011 i asseguraria una connexió prou coneguda
a la lliga espanyola (Mata-Villa), assegurança de gol.

Crec que pot ser un bon reforç i que té talla per jugar al Barça.
A més, fa el viatge de tornada i això sempre agrada al culé...

7 comentaris:

  1. M'encanta, com li hem de dir?

    Mata? El nom és bo però poc original...

    ResponElimina
  2. Us sembla bé serial killer?

    ResponElimina
  3. l'Assassí m'agrada...

    - Avui juga l'assassí?
    - No, està lesionat...
    - Qui juga doncs?
    - Astoníssim i Déu!

    No sona malament...

    ResponElimina
  4. Bé Juanitu!!!!!

    A mi m'agrada l'Assassí, però el series o el serial no està malament tampoc eh...

    Killer ja no m'agrada tant

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM