Menu

dilluns, 13 d’octubre del 2014

Reflexió sota pals

Bohna nitíssima!

En plena febre del Boh (també coneguda com peste bohbònica) m'agradaria obrir un petit parèntesi per parlar una mica del barcíssim nostre que tenim oblidat des de fa uns quants dies. Dies de virus a piñón: Èboles i Fifes! De fet en un mes tornarem a tenir parón de virus FIFA un altre cop... però això és un altre tema! Figues d'un altre paner! Buenu ja m'he ficat en un Bohsc! Jo venia a parlar dels porters. Els tius que es dediquen professionalment a això: als parons.

Des de la marxa per la porta de les basures de Killíssim, a qui sempre estarem agraïts, tenim un tema que ha donat, està donant i donarà molta txitxa de la bona aqui a can calaveres i és que tenim mogudes maques a la porteria.

Tres tios i un sol lloc sota palíssims. De fet dos. A no ser que hi hagi lesió, en Banquetes seguirà allà, baixant-se merda d'internet per les banquetes i fent-se bohlfies amb el personal. Penso que fer-li fitxa del primer equip a en Banquetes va ser com sortir del super i tirar els plàtans que t'acabes de comprar pel terra perquè ja has berenat i no tens més gana. Pufu. Tots estarem d'acord que per tenir 3 porters millor el deixes al B que jugui contra can Llagostera i així fot algo el xaval. Que s'ha passat el Candy Crash Saga tres cops en el que va de lliga pobre pavo va!

El segon classificat a hores d'ara és en Killu Ros (o Mercardona encara no ho tinc clar). El tio va entrar fort. Allò amb seguretat. Pam, bons passes. Pam, confiança. Allò... que molava bastant... I au, ve Song en un entreno, li fum l'esquena a tuma pel sac (té ous que Song abans de pirar-se rebentés el Killu Ros) i clar, Hesp (Bravo > Caprabo > Hesp) que passava per allà es troba els prmers partits de titular. El nanu ros rascava pocs minuts i a sobre amb pressió europea... i té: se'n va a París i au a tragar crêpes! Venga! Luchissim diu que res i que ell li dóna opcions a tots però, noi aqui qui no corre se les pela.


Finalment Hesp, qui seria el més titular fins ara. Més ruc que una sabata però bo. Maduret: és el més vell, però solvent. El tio s'ha anat guanyat el lloc i es planta a la jornada 8 amb 0 gols en contra. Per tant, amb els números i sensacions sobre la taula (posa'm mig quilet de sensacions aqui per sobre la taula esparcides, va) seria el porter titular del Barcíssim.

Què farieu ara penya? (banach i kurna vamos, que aqui no comenta ni cristu més). Jo faria una truita de patates així amb una miqueta de pa amb tomàquet. Jo penso que Hesp ha de ser el nostre porter titular oficial a partir d'ara. Lliga i Champions per Hesp, posant algun dia a Killu Ros rollo contra el Córdoba de turnu i la Copa tota per Killu Ros i algun partit de merda d'aquests que la entrada és gratis i van 10 penya al camp per en Banquetes i així es guarda la samarreta per tota la vida el xaval.

A no ser que Hesp la lii parda crec que el Barcíssim és equip d'un sol porter i Killu Ros és molt jove i pot ser el futur però en aquesta temporada i la que ve jo apostaria pel primer xil·lè que porta la samarreta del Barça i no fot cagar per tot arreu. Vamgos!


6 comentaris:

  1. Molt bohna entrada Saulíssim! És un tema divertit el de la porteria, perquè tots donàvem per cantat que Killo Ros venia a ser el nou Valdès i que en Hesp només seria el Pintíssim de turno. Però sembla que l'experiència és un grau i Hesp s'ha guanyat el lloc (per ara) i amb rècord.

    Ara bé, jo crec que si s'ha d'apostar pel Killo Ros com a porter titular de futur i hereu (si mai algú li pot fer ombra) del gran Killíssim se l'ha de deixar jugar i cagar-la. Recordeu quan Valdés xutava a l'esquena de Villa i es feia gols? Doncs això. Sembla que per ser porter del Barça has de menjar merda un parell o tres d'anys abans no se't consideri boh!

    Del Banquetes... Pobre Xaval, li han fet un Oier o un Joier en tota regla... Eh, però digueu-li tonto, jo a meitat de preu també anava a veure tots els partis del Barça eh!

    Conclusió, aquest any Hesp Lliga i Champions i Killu Ros Copa. I l'any que ve, Messi dirà!

    (Nota: avui el chucho s'ha cascat dos ossos. Vamgos!)

    ResponElimina
  2. Oh, em deixava una cosa:

    Boh!

    ResponElimina
  3. Bon dia!

    A veure, i primer de tot: al Killu Ros se li diu Killu Ros? Jo no estava al cas, i sempre m'ha semblat encertat dir-li Enke; d'aquesta manera et plantes pels camps d'Europa amb el dubte de si ha de jugar Hesp o Enke, i potser guanyem alguna Recopa... No se, aqui ho deixo...

    Està clar que el tema de la poteria és divertit; pero el meu parer és que ara per ara Hesp és indiscutible i Enke haurà d'esperar oportunitat. Perquè en base a què Luchissim ha de substituir-lo si porta 0 gols encaixats; i el dia que faci una cagada, si aquell dia el substitueix, crec que és quan el matarà, i el que hauria de fer és aguantar-lo.

    Jo és que Enke.... mmmm... no el veig. Digueu-me Vermaelen!

    Pel que fa a Massip, que jugui a jocs a la banqueta, ja em sembla bé. Ara, no crec que hagi de jugar contra un equipillo que ens toqui a la copa... El Barça (equip gran) ha de tenir UN porter titular, UN suplent i UN tercer per si algu es fa mal; pero si ningu es fa mal, que es pudreixi la banqueta o jugui al B.

    ResponElimina
  4. jajajaj q es pudreixi a la banqueta és dur... jajajaj

    ResponElimina
  5. No no, no t'equivoquis: "que es pudreixi la banqueta", que fagi fongs, saps!?

    ResponElimina
  6. Enke em sembla be. Enkestes al següent post també

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM