Menu

divendres, 6 de març del 2015

Hesp o Enke?

Aquesta diria que és la pregunta de la temporada: Hesp o Enke. Caprabo o Marcandrona?

Està clar que el nivell dels porters del barcíssim segueix estant molt alt i, malgrat algunes cagades puntuals, en els últims partits hem tornat a veure detalls de molta qualitat en els dos porteríssims...

Hesp (Bravo Caprabo)

El xil.lè està mantenint un nivell molt regular en la Lliga. Ha fotut mil paradons i ha salvat molts punts aquesta temporada. A mi em sembla una garantia sota pals. Dóna confiança i és el típic veterà que ensenya a la penya de què va la vida. Bravo al vestuari va amb Xavi i parlen de coses d'homes. De puretes. Parlen amb la veu greu, de macho a macho i miren la resta com el que son: uns primaveres. Hesp és boníssim amb les mans i els penals que ens han xutat ha estat a punt de parar-los. Hesp juga en màniga curta perquè és un machíssim i no li vacil.la ni sa mare.

Enke (Mercandrona TerStegen)

Oju amb l'alemany. El tio te algo que cau bé. Un rollo Larsson. La penya quan juga Marc André com que li mola. Com si et compres uns pantalons nous i te'ls poses cada dia i vas pel carrer pensant que tothom pensa "uala quins pantalons més guapos" quan en realitat els hi suda tres pobles. Enke és un espectacle amb els peus. En l'últim partit Enke toca la pilota 40 cops la primera part i Messi 18. Boh! A més el tio xuta amb radar. Te un radar i pam tira el xut i pam. Al milímetre. Enke mola bastant tot i que ha fotut cantadilles com la de París o la del Villarreal. Al vestidor va amb la jovenalla i Gripaus li dedica els gols perquè no sap parlar.

Què fem l'any que ve?

Jo, si la cosa segueix així, mantindria aquesta fórmula de Luchíssim. L'altra opció seria anar-los alternant depenent del rival (si necessitem joc de peus o no), però jo penso que encara tindrem un any molt bo de Hesp i l'hem d'aprofitar. Això sí. No tinc cap dubte que Enke ha arribat per quedar-se aqui molts anys! Vamos Marcandríssim!

6 comentaris:

  1. De moment la notícia d'aquest any és que ningú se'n recorda de Valdés!

    Per l'any que ve veig Marcandrona de titular lliga i champions i Bravo pintejant a la copa.

    ResponElimina
  2. Pobre Hesp... s'està deixant trena?

    ResponElimina
  3. Vamoooos el Merdid acaba de palmaaaar!!!! :DDDDD (A veure què fem demà... Mamà por...)

    Sobre l'entrada, tard, però val més tard que mai. Estic molt d'acord amb Valentiníssim que Valdés no es troba tant a faltar com jo em pensava i això és una moooolt bona notícia.

    Sobre si un o l'altre? Està clar que en un moment o altre Hesp haurà de fer un pas enrere i deixar els galons a Mercandrona. Ara, si ha de ser la temporada que ve? Potser encara no però segur d'aquí dues temporades... De totes formes, pinta molt bé i Hesp és u tio que acabarà fent vestidor i passejant-se per la copa (esperem que amb trena).

    ResponElimina
  4. Crisissss blanca!!! Demà palmem nosaltres!! jajajajja

    Jo em mullo i crec que ara per ara Hesp està a millor nivell que Enke. Per tant jo mantindria la fórmula indefinidament fins que li comenci a sortir trena i comenci a rapejar

    ResponElimina
  5. Quina entrada mes pertinent!

    Parteixo de l'opinióvalentiníssima que no enrecordar-se del Valdés és la millor notícia d'aquest any, no només per la millora en defensa si no perque hem portat a dos porterakus. Valdés, no t'oblidarem mai però bon vent amb la mala òstia que portaves sempre.

    Sobre si Hesp o Enke, jo tiro per Hesp penya. Estàfent un any espectacular en lliga, i per a mi aquest formula funciona. L'any passat, la lessió de Mark André li va venir molt bé al luchete. L'any que ve potser no tingui la mateixa sort, peròjo dic que si el que tens funciona, no ho canviis!

    ResponElimina
  6. I Banquetes? EL pobre Banquetes que?? Seguira de 3r porter? Jugant a la play cada partit desde casa?? Boh!

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM