Menu

dilluns, 9 de març del 2015

L'1x1 de BarcissiSIUUU!!! [09/03/15 Barcíssim - Rayo Vallecano]


Bueno nois!

Messi ni do quina setmana! Final de copa, líders a la lliga i Déu pichichi!

Això mereix ser celebrat amb el retorn de la melodia oficial de l'1x1.

Si o no Cristi!?





Som-hi amb l'anàlisi dels jugadors!

Titulars:


> Bravo: 1x1. Un xut = un gol... de penal, això si.

> Alves: Piscinero Subconscient. Crec que no s'ha valorat prou el comentari de Saülíssim sobre la reacció d'Alves post penal i expulsió. 

> Piqué: Killer. És el cinquè màxim golejador del equip.

> Mathieu: Premi.  Bon partit del francès que si segueix així li acabarem agafant carinyo i tot. No té la sortida de pilota de Bartra o... Ter Stegen però al costat de Piqué i amb Mascherano de pivot fan un bloc molt sòlid. El veurem al Bernabeu?

> Alba: Pit Stop. Bon partit i ja van molts de seguits. La groga l'obligarà a fer una parada tècnica contra l'Eibar.

> Mascherano: Busi. Va aconseguir que no trobéssim a faltar a Busquets i això és molt dir.

> Xavi & Iniesta: Revival. Em va fer molta il·lusió tornar a veure la santíssima trinitat junta. Contra el Rayo, aquest mig del camp va funcionar sense problemes però queda clar que, contra rivals de més entitat, s'haurà de compensar l'equip amb els pulmons de Rakitic o Rafinha.

> Messi: Abusón. Va sortir a passejar el nen com qui no vol la cosa i al cap de 56' va recordar que tenia a tiro marcar un triplet (un altre) sense despentinar-se 

> Suárez: Obre-llaunes. El tenim en ratxa a la part clau de la temporada. Que duri!

> Pedro: Suficient. En un partit ideal per reivindicar-se, no va passar de l'aprovat.

Suplents:

> Rakitic: Croat. Jugant de mig-centre, com a la selecció, va donar la sensació que coneix la posició i complirà l'expedient si se li demana.

> Rafinha: Menja-pomes. Ha destronat definitivament a Sergi Roberto en la cursa per fer-se un lloc al mig del camp.

> Adriano:Testimonial. Sempre n'ha de caure algun :-)

L'entrenador:

Sense fer un partit brillant el Barça en va marcar 6! Bona línia de l'equip que desprèn confiança i ambició per endur-se títols a final de temporada. 

Sempre em va fer molta ràbia els que deien que, amb jugadors tan bons, no tenia mèrit el que feia Guardiola. Segurament del poc bo que ens va deixar el Tata és un contra-argument irrefutable... 

Felicitats a l'equip i a Luis Enrique, que alguna cosa hi deu tenir a veure! ;-)


Salut!

5 comentaris:

  1. Com sempre espectacular l'1X1, aquest matí pensava em falta alguna cosa, a veure si el Valentinissim posa l'1X1! Cristi tan mona com sempre.

    No vaig veure el partit (calaverístic màxim), per tant no puc opinar gaire, però m'agrada molt el piscinero subconscient d'Alves, crec que és l'adjectiu que millor el defineix en la majoria de partits.

    Té collons que Piqué sigui el 5è màxim golejador de l'equip...

    ResponElimina
  2. Jajajajajajaj mencanta el rollo "links sorpresa" bonissim!!

    ResponElimina
  3. Lo de Alves em parteixo! El pavo s'agafa la cama eh!... I menja-pomes.... Jo crec q més aviat és poma podrida que cau sola. Competir amb en pomes és impossible. Pq és zero. Ni suma ni resta. És inert. Pomes és inert. Quan Luchíssim treu en pomes és com si tirés una pedra allà a la gespa. Pam. Una pedraca allà. Au.... boh

    ResponElimina
  4. Titubes estic d'acord que està en una linia ascendent però sempre queda el regustillo aquell de ducados quan penses en el preu i l'edat. Molt d'acord amb la defensa de Luchíssim al final. Fidel al seu estil... vamos luchissim!

    ResponElimina
  5. Com sempre estic bastant d'acord amb la ment aguda d'en Valen. Sobretot m'ha agradat el Revival d'Iniesta i Xavi, això és una gran notícia. De fet de moment tot són bones notícies, ara que sembla que tots els jugadors importants estan arribant a un punt de forma òptim ara que s'acaba la temporada. Ai que encara guanyarem alguna cosa... Calaveristes!!! Baixeu-me els fums!!

    Sobre la closca humana s'ha de dir que va fer un bon partit, però clar, que si no li donen l'oportunitat de llençar-se a terra, s'ha de llençar ell solet... jo ho entenc.

    Per acabar, vull reiterar la meva admiraciópel talent d'en Valen en trobar aquestes fotos i vídeos... increïble!

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM