Menu

dimarts, 2 de març del 2010

NOU FITXATGE!

El Virus Fifa sempre dóna molt de joc per fer especulacions sobre possibles fitxatges, però mentre els diaris omplen pàgines que si Cesc o que si Ribery, barcissim.com ha descobert que s'ha incorporat a l'equip blaugrana... Didier Drogba!!!!!
Sí, sí, aquesta foto està extreta de la web del Barça!

Val va, és una broma, no és Drogba, és Elvis, davanter del Barça Atlètic!
Però a que és clavadet, clavadet a Drogba???? Només que surti la meitat de bo... jajajajaja
Us heu estressat ara eh...

2 comentaris:

  1. No no... i tant si és Drogba!!!!

    Me l'he trobat a Rambla Catalunya amb Ronda Universitat, sortint de la botiga del barça, que venia de comprar-se uns mitjons blaugranes (com veieu els porta blancs a la foto) i m'ha dit...

    - Juanitu! M'ha fitxat el Barça; ja em podeu anar preparant un nom a Barcissim.
    - I tant Didier -li he dit jo- Et prepararem una bona rebuda!

    I així ha estat com he "entablat" el primer contacte amb Drogbetes/Didieríssim/N'Ivoris...

    Bon xicot (menys quan es torna botxxxx quan no li piten penaltys amb el Chelsea contra el Barça)...

    Tot plegat etselent!

    ResponElimina
  2. JO li diria Diderot, així pel rollo enciclopèdic...

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM