Menu

dijous, 11 de març del 2010

Barcissim.com vaticina...

Penya primer de tot dir que ahir va ser un dels millors dies de la meva vida... simplement aspactacla...

Tota la premsa mundial s'omple amb el Madrid pero per nomes abocarhi merda. Es fantastic.

Pero hi ha més coses que la gent normal no ha vist. I barcissim.com sí. La crisi blanca no acaba aquí. Tinc la teoria pefecta. L'he anomenat...

La Teoria del Sufix

La teoria del sufix consisteix basicament en analitzar quins són els dos equips que han donat pel cul al R.madrid aquesta temporada. Molt fàcil no?

Alcorcón i Lyon.

Tots dos equips acaben amb -ON (d'aqui el nom de la teoria...) pero una teoria no es una teoria si no pot predir el que passara. I segons els meus càlculs, l'únic equip acabat en ON que pot donar pel cul ara mateix a la Lliga és l'Sporting de Gijón. En resum, la Lliga la guanya el Barça, pq el Merdid perd contra l'Sporting de Gijón daqui a dos jornades. El barça des daquell dia no deixa el liderat i campions.

Queda dicho bicho.


2 comentaris:

  1. Boníssim, etslent! Com mola la teoria del sufix, jo crec que té total validesa i és totalment publicable... jo de tu provaria... jajajajajajajaj

    ResponElimina
  2. A mi tbé m'agrada molt! Inclús me la crec i li dono tot el recolzament!!! Un dato més... Campeón acaba en el mateix sufix... és el que serem naltrus??

    Una pregunta sobre la teoría: si es cambia el sufix que passa?! ALtres conseqüències?!?!?¿

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM