Menu

dimarts, 28 de juliol del 2009

BENVINGUDÍSSIM ZLATAN!!!!!!


Aquet tros de pavu, Zlataníssim, el Llaunes, en Tonyines, Ibrahimovikíssim...o com vulgueu dir-li, va liar un sant cristu del 15 ahir a l'Estadi. L'espectació no era per menys ja que promet ser un espectacle aquesta temporada. Des de barcissim.com et donem la benvingudíssima pq sabem que aquest any ens donaràs nits d'espectaclíssim a piñón.

En quant a l'afició, no t'espantis. El que va passar ahir va ser patètic. Primer amb el retard de casi 2 hores amb la calda que fotia i després amb la killada de niñatus saltant al camp com mandrils o ramats de cabres boges desbocades que mengen gespa. Res a veure amb el que seran les nits màgiques, que és del que has vingut a disfutar.

Penya de mandrils arrenca-gespa: sou fans de Cristiano, no m'enganyeu. Foteu-vos la gespa pel cul.

Zlatan: un xistíssim de pincíssimes va, així anem trencant el gel:
S'obre el teló i surt un tio menjant Allbran de Kellog's i enviant SMS a tot cristu...
Nom del jugador?
Fibra i mòbil

7 comentaris:

  1. per cert avui és el 22 aniversari de Pedríssim, en Rialles. Segons Pepíssim, jugador fixe del primer equip per aquesta temporada!

    Felicitats Pedríssim en Rialles!

    ResponElimina
  2. M'agrada molt la foto, fot una cara de flipat... jajajaj

    De la presentació d'ahir m'agradaria fer-ne tres lectures:

    1. Benvingut Zlatan!

    2. Bacó ets un pesat!

    3. Menja-gespes aneu a pendre pel sac! Naltrus no som com el Madrid!

    ResponElimina
  3. Jo diré dues coses:

    1.- Zlatan és un megacrack i fliparem. És una puta màquina i ens farà disfrutar!!!

    2.- La merda de penya menja-gespa mandrils de cullons fills de puta merengues maricons i pelacanyes, aneu-vos-en al Bernabeu a fer la nota subnurmals i mengeu-vos a Faubert, que segur que està més bo!

    Benvingut suec!! Ja t'estimo...

    ResponElimina
  4. Jo diré una cosa:

    1.- Fills de puta mandrils menja-gespa-nova-i-caríssima...em cago en la vostra puta mare, que no us va parir, us va cagar, fills de la gran putíssima

    Llaunes, ets un crackíssim!!!

    Nomes falta que et tallis el cabell

    ResponElimina
  5. Hola!
    i què fan després amb la gespa? tenien gana?
    salutacions
    sílvia

    ResponElimina
  6. Por cierto, nadie se ha fijado en el formato de la foto? es como el típico cromo triple de las colecciones. Lo que no sé es si Ibra son 3 cromos y Eto'o 1, o si los dos son tres, o Eto'o son dos...si alguien sabe algo de cuantos son Eto'o que lo diga..

    Yo creo que es 1, por eso vale 20 millones y Zlatan 60, a 20 millones el cromo...no está mal como cambio de cromos, no?

    ResponElimina
  7. canvio cromooooooos!!! tinc repe les cames de zlatan i estic buscant el d'henrique que no sé si sta a l'àlbum o no, però és l'únic que tinc falti...

    cromoooooos, canvio cromos!! fregoneeeeeeeeeeeeeeeees!!!!!!

    en realitat el format triple de la imatge (format triplet) és pq si no el blogger les redueix, però queda resulton el rollu àlbum eh..

    per cert, quan un xistíssim es mol mol mol dolent passa a ser ignorat no? és així? em sembla bé. jajajajajj

    BARCÍSSSIM!!!!!

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM