Menu

dimarts, 14 de juliol del 2009

El culebrot d'Astoníssim

6 comentaris:

  1. Jajajajaj boníssim!

    Llorente ets un pendó!

    ResponElimina
  2. Jo em sumu a la petició que torni Pepíssim aviat, sense ell tot està desmadrat!

    ResponElimina
  3. JR passa a ser MLL... no ho sé penya, crec que hauriem de començar a pensar el sobrenom per Forlan...

    Li diem "el Router"?

    Pepíssim, torna i arregla-ho tot. JA!

    ResponElimina
  4. El router me encanta!!!

    ResponElimina
  5. bonissima saulissim!!!
    si tot continua aixi acbarem fitxant huunteeellaaar.
    jo crec q Rutenka podria fer de central, te molta mala ostia aquet tio, i ens ha sortit super baratu, nomes 1k

    ResponElimina
  6. El router m'agrada molt!!!

    BARÇA!!!!!

    Sir Alex Fergusson: "pese a los fichajes del Madrid, el rival a batir es el Barça!"

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM