Menu

dimarts, 7 de setembre del 2010

Codi ètic FCB

Davant els suposats casos de corrupció i malversació de fons per part de l'anterior junta directiva, encapçalada pel Sr. Laporta (dic suposats, pq moltes de les informacións ja apunten com a culpable l'expresiden culé, sobretot des de Madrid, i encara no hi ha cap prova), l'actual, ha pres la decisió d'aprovar un codi ètic de conducta, que segons ells mateixos diuen, haurà de ser respectat per part de "les persones que ostenten la representitivitat coorporativa del club, així com personal d'Alta Direcció".

A mi em sembla correcte l'aplicació d'un codi de conducta, o si més no establir unes bases del que es considera correcte o incorrecte. Per altra banda però, em sembla un eufemisme i m'agradaria que no passés, però m'aventuro a dir que tothom se'l saltarà a la torera, i si no al tiempo.

De moment, alguna cosa passa dins de la junta directiva, quan tots els comentaris es filtren a la premsa; alguns l'anomenen "el bocamoll" (Jordi Basté - Rac 1) i d'altres senzillament "el xivato" però és cert que les coses es filtren i aquella transparència de la que tant presumia el Sr. Rossell, comença a passar factura.

Veurem si acaba passant factura l'aplicació d'aquest codi ètic o si senzillament és una de les tantes coses que queden en el camí d'una junta, que sembla començar a estar discutida per part de molts socis.

1 comentari:

  1. La cosa es posa lletja, la veritat és que jo sóc partidari de la transperència, però no si aquesta transperència s'utilitza de forma interessada. Per tant, crec que s'ha d'anar alerta no caiguin en la prevaricació i coses jurídiques xungues que jo no acabo d'entendre.

    Sobre el tema concret del codi étic, crec que és una acció de cara a la galeria. Estic d'acord que els punts són ambigus, per tant pot ser molt fàcil que se'ls passin pel forro... Veurem amb el temps, però jo d'origen ni seria tant crític amb els anteriors ni amb els actuals...

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM